/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ingen mails
Fra : okjk
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 02-06-15 20:28

Hvordan kan det være jeg ikke får nogen notifikation/mail når der er nye besvarelser på spørgsmål jeg har stillet.

Hvordan kan det være jeg ikke kan ændre min mailadresse under min profil - den bliver ved med at vise en gammel mailadresse - men når jeg forsøger at ændre den oplyses det at den nye mail allerede findes i systemet.

mvh. okjk

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 110 point
Dato : 02-06-15 20:37

Meget tyder på at du har fået oprettet 2 profiler. 1 med hver E-mail adresse.
At du ingen notifikation får kan skyldes at de sendes til den E-mail adresse du måske ikke bruger, hvis altså du kun bruger den ene.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 02-06-15 20:43

Hmm - har været jævnlig bruger igennem mange år - og ind imellem har jeg også modtaget mails. Men mit seneste spørgsmål hvor jeg logger ind som jeg plejer - har jeg ikke fået besked om svar.
Jeg kunne så se at mailadressen var forkert og jeg har den slet ikke mere derfor ville jeg ændre den, men den gamle bliver ved med at stå i min profil.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 02-06-15 20:48

Nu ser jeg lige at i min profil står der denne tekst når jeg forsøger at ændre mailadresse - men der kommer bare ikke nogen mail som jeg kan godkende.
Du skal være opmærksom på, at du vil få sendt en e-mail til den nye adresse som du skal godkende før din ændring er fuldført.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-06-15 20:49

Når jeg går ind i ret profil og vil rette min E.mail adresse står den i feltet efterfulgt af +fora@gmail.com, det sidste aner jeg ikke hvor kommer fra. Når du retter E-mail adressen, bliver den først opdateret, når du har logget af og godkendt rettelsen i den E-mail du får tilsendt og så efterfølgende logger på igen. Tror jeg.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-06-15 20:51

Den nye mail, har du prøvet at sende en E-mail til den, for at se hvor den havner?
Den nye E-mail adresse du prøver at indtaste findes åbenbart på en anden profil.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 02-06-15 20:52

Ja sådan forstår jeg det også - problemet er bare at der ikke kommer nogen mail jeg kan godkende.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-06-15 20:52

Prøv evtuelt at google den nye E-mail adresse og se om der dukker noget op.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-06-15 20:53

Får du notifikationer fra denne tråd?

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 02-06-15 21:04

Nej jeg modtager intet fra denne tråd - for at læse indlæg skal jeg logge mig på og lede efter "mine indlæg" - det er jo lidt bøvlet når det var meningen der skulle komme en mail.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 02-06-15 21:07

Jeg mener bestemt ikke jeg har andre end denne profil som jeg har brugt altid - i så fald kender jeg hverken logon eller kodeord - jeg kan se mine opsparede point står her og alle de besvarede spørgsmål igennem tiden.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-06-15 21:07

Jeg har heller ikke fået meddelelser om kandu spørgsmål jeg har de3ltaget i dag.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-06-15 21:12

Har I flueben i boksen under jeres profil her:

Citat
Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

"Checkboks" Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

Jeg får fint notifikationer når der er nyt i en tråd.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 02-06-15 21:20

Ja der er flueben hos mig - ligeså i boksen om man vil modtage nyhedsbrev fra kandu - jeg har aldrig set noget igennem de ti år jeg har været med.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-06-15 21:29

Nyhedsbreve har jeg heller aldrig fået. Der er nok ingen nyheder.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-06-15 21:36

Kontakt kande her service@kandu.dk

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-06-15 21:48

Da du får besked om at din mailadresse allerede er brugt kunne du jo prøve dette:
http://kandu.dk/forgotpassword.aspx
Der indtaster du din nye mailadresse og så ser du om ikke der dukker noget op i din mail.
Der burde du kunne se hvilket brugernavn der er tale om

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 03-06-15 13:27

Tak for svaret Brassovitski.
Jeg må nødtvungent indrømme at du havde ret - jeg havde en gammel profil mere - den er oprettet samtidig med den jeg ellers bruger - vistnok fordi jeg var utilfreds med brugernavnet som jeg ikke troede kunne ændres - nu har jeg i hvert fald fået godkendelsesmail - så kommer der nok også notifikationer hen ad vejen.
Tak for hjælpen