/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ASUS K30AD-nr 002S
Fra : blendstrup
Vist : 384 gange
200 point
Dato : 24-08-14 16:14

Jeg har en ny Desktop og har dertil en strøm spareskinne som har virket på min gamle computer
men vil ikke fungere på denne her ?nogen der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-08-14 16:41

Hvis skinnen ikke vil slukke når computeren slukker, kan det stilles i Computerens bios.
VH Palle

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-08-14 16:43

Hvad mener du med ikke vil virke?

Er det fordi den ikke tænder eller fordi den ikke slukker?

Hvis det er fordi den ikke slukker så skal du være opmærksom på at nogle usbstik har permanent strøm da de så kan bruges til at lade telefoner selv om computeren er slukket.

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 24-08-14 18:47

når jeg har sat USB stikket i og starter computeren op, tilslutter den som den skal den men vil ikke slukke når computeren slukkes.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 24-08-14 19:09

Du skal ind i BIOS og stille så der ikke er spænding på når pc er slukket.

Hvis det ikke virker så køb evt en der ikke er til USB
http://danskvvslager.dk/produkter/111-stroemspareskinner/

en mere
http://www.lomax.dk/elektronik/el-artikler/stroembesparing-138/stroemspareskinne-til-tv-og-pc-3058970/

Godkendelse af svar
Fra : blendstrup

Dato : 24-08-14 19:38

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-08-14 20:19

velbekomme