/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Samsung galaxy-tablet
Fra : AnnLou
Vist : 751 gange
50 point
Dato : 27-05-13 09:02

Lidt pinligt spørgsmål ...
Min datter har en Galaxy 8.9, som jeg gerne vil overføre film og musik til. Men, der er ingen usb-indgang, så hvordan gør jeg lige?
Ville gerne have den med på flyveturen i stedet for den bærbare dvd-afspiller ...
På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-05-13 09:20

Forbindelser
Pc-forbindelser
Lær at forbinde enheden til en pc med et USB-kabel i forskellige
USB-forbindelsestilstande. Hvis du forbinder enheden til en pc,
kan du synkronisere filer med Windows Media Player, overføre
data direkte til og fra din enhed og bruge Samsung Kiesprogrammet.
For at anvende pc-forbindelser, skal du deaktivere USBfejlsøgningstilstand. Åbn programlisten, og vælg Indstillinger
? Programmer?Udvikling, og fjern derefter afkrydsningen
ved siden af USB-fejlsøgning.

Forbinde med Samsung Kies
Sørg for, at Samsung Kies er installeret på din pc. Du kan
downloade programmet fra Samsungs hjemmeside
(www.samsung.com/kies).
Samsung Kies fungerer med både Windows- og
Macintosh-computere.
Brug et USB-kabel til at tilslutte multifunktionsstikket på din
enhed til en pc. Samsung Kies starter automatisk.
Hvis Samsung Kies ikke starter automatisk, skal du
dobbeltklikke på Samsung Kies-ikonet på computeren.
Kopier filer fra computeren til enheden.
Yderligere oplysninger findes i hjælpen i Samsung Kies.

Fra maual side 76
http://goo.gl/EtvRg

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-05-13 11:11

Citat
Men, der er ingen usb-indgang,

hvis du ikke kan finde USB indgangen,.... bliver det lidt (måske meget svært) at følge Klaudis indsatte manual,

så bliver du nok nød til at bruge 'Kies Air'
og forbinde via Wi-Fi,...................... og på denne måde overføre billeder,

http://www.samsung.com/dk/support/usefulsoftware/KIESAIR/JSP

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 50 point
Dato : 27-05-13 11:43

hvordan lader du den op,.. ?

normalt er opladerkablert forsynet med et mini USB stik,
i den anden ende,.. et Alm. størrelse USB stik,
- som er 'proppet' ind i en 230volt stikprop (også bare kaldet 230 V 'stik'),
230 volt enheden (stik) tilsluttes en stikkontakt og oplader dermed TAB,en

på Samsungs Smartphone opladere,. kan USB stikket rykkes ud af 230 Volt enheden,
og i stedet tilsluttes fx. en computer,
- på denne måde kan der overføres date (Billeder, Video osv)

princippet er ret sikkert den samme på Samsung Tab

til formålet er Samsung Kies IKKE nødvendig,
Kies giver en masse mennesker en masse hovedbrud,
incl. mig selv,... bruger det aldrig

hvorfor Kies giver problemer,... ?
tja.... det er svært at sige generelt.
men hvis du googler ..... - Problemer Kies -

får du 6.900.000 .. knap, 7 millioner resultater............. ..

Godkendelse af svar
Fra : AnnLou

Dato : 27-05-13 11:45

PINLIGT! Mange tak for hjælpen - nu bliver flyveturen til Miami lidt mere overskuelig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-05-13 11:51

Selv tak