/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Program til opdatering af driver.
Fra : TEAS
Vist : 586 gange
300 point
Dato : 30-10-12 17:32

Jeg mangler et godt program til opdatering af driver
til W.7.
Gerne gratis.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-10-12 18:01

Ved godt det ikke er et svar på dit spørgsmål, men jeg kan ikke anbefale et program til og opdatere drivere. Der er ikke nogen grund til at opdatere en driver når den eksisterende driver virker og ikke laver problemer. Det anbefales at man har læst om driveren retter fejl eller "bare" tilføjer funktioner.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-12 18:56

Citat
Jeg mangler et godt program til opdatering af driver
til W.7.
Gerne gratis.

De er næsten ALLE gratis da ingen gider betale for noget der måske af og til IKKE ødelægger noget

Så glem det - mangler maskinen noget skal den nok selv fortælle dig det.....

Kommentar
Fra : poten

Dato : 30-10-12 19:05

Som nævnt før, er der ikke det store behov i den retning, men der er dog et lille godt program som er meget godt at have kørende:

http://secunia.com/vulnerability_scanning/personal/

Det er ganske gratis og ganske uskadeligt...

Kommentar
Fra : alka

Dato : 31-10-12 09:22

Det program som poten omtaler, har jeg kørt med nogle år, og kan kun anbefale det. Det kører på sikkerhed, men samtidig opdaterer - eller du kan selv opdatere via programmet.

Jeg har flere gange prøvet de forskellige programmer til opdatering af drivere. Jeg har ikke fundet ét eneste program der finder de samme drivere. Som oftest er det de samme lydfiler de forskellige programmer finder og foreslå opdateret. Købeprogrammer på prøve, er ikke meget bedre, så min anbefaling er derfor, at du IKKE skal bruge nogle af de programmer til at opdatere.

Vil du absolut opdatere, så gå ind på produktets hjemmeside, og opdater der fra!

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 31-10-12 12:39

Dem der mener de har forstand på siger at man skal
holde sine driver og software opdateret men
driverne er måske ikke nødvendig så længe de kører
godt.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-10-12 12:44

Citat
Dem der mener de har forstand

Dem der har forstand siger "If it isen't broken, don't try and fix it"

Kommentar
Fra : poten

Dato : 31-10-12 13:12

Dem der har forstand siger "If it isen't broken, don't try and fix it"

oversat til dansk - virker'et, så pil' æ' ve'et

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 31-10-12 21:30

Opdatering af drivere ØDELÆGGER mere end de gør godt.

Men prøv endelig at opdatere skidt, der ikke skal have skidtet opdateret,
så får du en maskine der enten ikke vil genstarte eller den MANGLER en gammel driver/ ikke ny
som desværre ikke kan geninstalleres, men den mangler bare, med sort skærm til følge - måske.
Citat
Dem der mener de har forstand på siger at man skal

Det må da være dem der sælger diverse møj programmer - som egentlig intet kender
til andet end tjene penge på uvidenhed, altså dem selv og dem der bruge deres program.

Hvor mange gange læser man ikke at en ellers velfungerende Bios, skal opdateres, bare for at man tror det virker bedre, men nej trærtimod.

Skal du have opdateret noget, så får du besked, samt du henter det fra en hjemmeside
aldrig gennem et program, selv Windows kan ikke finde opdateringer der passer
men det er en anden sag.
Kunne bare ikke lade være med at kommentere, hvad der allerede er skrevet

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 01-11-12 14:09

Tak for svaret mig-selv.
Og tak for alle der svarede på mit spørgsmål.
mvh
Teas