/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
pc går i sort
Fra : Cluz
Vist : 499 gange
300 point
Dato : 28-08-12 09:31

Hej jeg har en pacard bell bærebar cpu 2,1 og 4ddr2 ram problemet er når jeg feks spiller et spil på facebook går skærmen i sort jeg har formateret c drevet og startet op frisk jeg har renset for støv i blæseren og den bliver ikke for varm og har opdateret alle driverne. Den virker helt fint ellers når jeg surfer mm. jeg har prøvet en ny facebook konto hvor det samme sker.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-12 10:09

Du kan lige tjekke, om din pc overhovedet kan køre spillet

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-08-12 11:32

Start med og test din ram. Hvis du har windows 7 så søg på hukommelse og start programmet Windows Hukommelsesdiagnosticering.
http://peecee.dk/upload/view/381367

Kommentar
Fra : Cluz

Dato : 28-08-12 16:49

Har prøvet hvad webnoob og Nordsted1 har skrevet og alt er i fineste orden, er der en måde man kan tjekke bundkort/grafikkort hvis det alså kan være det, jeg har osse prøvet forskellige browsere uden held

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-08-12 17:21

Packard bell har diagnostics værktøj på deres hjemmeside som du kan downloade. Kan bare ikke finde det. Du kan evt. prøve og skrive til deres support, det kan være de kan sende et link til dig.