/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hardwareaccelerationen
Fra : kivi
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 29-07-12 11:50

hardwareaccelerationen er enten deactiveret eller ikke slået til den besked får jeg når vil spille hjerterfri er der nogen gode forslag

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 29-07-12 14:16

Dette er hentet på EKSPERTEN.DK

Du kan prøve at hente EVEREST Ultimate, måske kender det kortet og kan fortælle mere præcist hvad det er for noget. Når du har installeret programmet og åbnet det så kig efter et fane-træ der hedder "Display", klik dig ind på den og se efter fanerne "Windows Video" og "GPGPU". Derfra skulle du kunne se en hel masse informationer omkring grafik kortet, hvis programmet supporter kortet.. De "siger" at de kender over 100.000 hardware produkter.

PS: Kører programmet under engelsk som kan ændres i instillingerne.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 29-07-12 21:10

Gå til Enheds håndtering og klik på det lille + ud for skærmkort og se på driveren til skærmkortet, Hvis der står standard vga-skærmkort ved skærmkortet så mangler du driver til dit grafikkort

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 30-07-12 12:04

Tak for svaret o.v.n..