/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
forklaring
Fra : kivi
Vist : 346 gange
100 point
Dato : 04-07-12 13:11

er der en som kan give en forklaring på dette problem jeg har lige haft besøg og der ville jeg lægge live photogallery ind på vedkomnes bærbar men jeg kan kun få den engelsk version ind på den men jeg prøvede så på en gammel pc og der var den på dansk så hvorfor ,og kan man få den til at tale dansk eller????
det er win 7 home der ligger på den bærbar

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 04-07-12 14:13

Først en forklaring:
Windows 7 findes kun på engelsk, oven på den ligger der en sprogpakke så når du sider med en dansk win 7 så er det reelt stadig en engelsk windows, du kan bare ikke se det da sprogpakken er integreret.
Der har i et stykke tid manglet den danske sprogpakke til windows live essentilas og derfor har det kun været muligt at hente den engelske version.

Det må være et gammelt link du har fundet for det er da et stykke tid siden (læs flere måneder) de fik lavet den danske sprogpakke.

Det skulle være her du går ind http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-live/essentials-home

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 04-07-12 17:10

jeg håber at det går men findes der ikke en movie maker som kan køre på en bærbar med en cpu på 1,8 jeg synes ikke kunne nogen de kræver minimum 2,0

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 04-07-12 18:30

glem movie maker har fundet ud af at det er grafikkortet der ikke er godt nok

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 05-07-12 07:38

Tak for svaret EXTERMINATOR.