/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vanskelig start af Vista
Fra : asgersp
Vist : 380 gange
200 point
Dato : 07-06-12 16:09

Jeg har vista på min stationære og når jeg vil starte den begynder den at starte men går så ud igen. Og så vil den ikke mere.
Jeg trykker så på startknappen i 5 sekunder og så får jeg 2 nye startforsøg hvor den for det meste slukker ned igen inden der kommer biblyd. Hvis den kommer så langt at der kommer biblyd starten den altid.
Efter 5 - 10 - 15 sådanne forsøg starten den og kører upåklagelig.
Jeg har prøvet at støvsuge den men det hjalp kun kortvarig og ikke uden gentagne startforsøg.
Det er den almindelige Vista home.
Det er en stationær Medion PC vel en 5-7 år gammel

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 110 point
Dato : 07-06-12 16:13

Har du prøvet og starte den i fejlsikret tilstand? Du kan også prøve og pille ram og harddisk ud af computeren og sætte det i igen.

Kommentar
Fra : asgersp

Dato : 15-06-12 22:56

Tak for svaret, jeg har valgt at købe en ny PC.
Hilsen Asger

Godkendelse af svar
Fra : asgersp

Dato : 15-06-12 22:57

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-06-12 23:01

Hvad skal der så ske med den gamle?