/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Langsom Kultur
Fra : svendgiversen
Vist : 1175 gange
163 point
Dato : 02-04-12 22:10

Jeg har lagt mærke til at der ofte er problemer med kandu op til en højtid,
også her i dag, lige før påske, er det på grund af spids belastning eller hvad?

Jeg havde flere kulturelle emner at diskutere, nu nøjes jeg i første omgang med denne henvisning:
http://www.kultunaut.dk/perl/sted/nr-2081243

Kommentar
Fra : netop

Dato : 02-04-12 23:35

Ja, der kan jo være mange grunde - dem får vi sikkert ikke oplyst...

Hvad var lige det interessante ved Erna Bekhøj?

Kommentar
Fra : prio

Dato : 02-04-12 23:51

Citat
Hvad var lige det interessante ved Erna Bekhøj?

Erna Bekhøj er jo svendgiversen kone - og hende skal der konstant reklameres for.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 02-04-12 23:58
Kommentar
Fra : netop

Dato : 02-04-12 23:58

Nå på den vis - klart nok...

Kommentar
Fra : prio

Dato : 03-04-12 00:00
Kommentar
Fra : prio

Dato : 03-04-12 00:04

- med alle de gratis reklamer, som svendgiversen sørger for til sin kone her på Kandu, så måske Erna-pigen får solgt nogle billeder - og måske en dag selv får råd til at betale for sine reklamer?

Hvert andet spørgsmål/tip fra svendgiversen indeholder reklame for Erna-konen.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 03-04-12 00:19
Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 163 point
Dato : 03-04-12 01:00

Citat
Jeg har lagt mærke til at der ofte er problemer med kandu op til en højtid,
også her i dag, lige før påske, er det på grund af spids belastning eller hvad?
Har intet med højtid at gøre, og påsken til din orientering, starter først 5. april

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-04-12 09:23

Det med min kones maleri udstilling var kun en appetitvækker,
hvis nogen får lyst til at besøge os i Påsken...
Nu kommer de egentlige spørgsmål, som jeg ikke fik stillet i går fordi kandu var nede:

Vi besøgte Ribe Kunstmuseum i søndags, der en uge endnu, har malerier fra
Den Hirsprungske Samling, og jeg lagde mærke til at nogle af gæsterne klikkede på de små icons
med deres mobil telefoner hvorved de kunne få ekstra informationer om de enkelte malerier.

Hvad hedder denne teknik og hvilke mobiltelefoner skal man anskaffe sig?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-04-12 12:01

Jeg ser nu lignende icons i bolig avisen, kan man også her få supplerende oplysninger om huse?

Da jeg er ved at sælge mit hus, og min kone er kunstmaler,
er der vist gode grunde til at vi investerer i nye mobol telefoner, men hvilke??

Smart phone, adroid eller ipad???

Kommentar
Fra : netop

Dato : 03-04-12 12:25

Ja, alle tre kan bruges til at aflæse disse Smartcodes

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-04-12 12:31

Citat
med alle de gratis reklamer, som svendgiversen sørger for til sin kone her på Kandu, så måske Erna-pigen får solgt nogle billeder - og måske en dag selv får råd til at betale for sine reklamer?
Kandu har ingen regler om de links vi bruger, eller om de er reklame..... desværre er der nogle enkelte selvbestaltet kaduer der har udnævnt sig selv til at overvåge hvad vi skriver i tips og om hvad der er reklame - kan folk ikke lide de tips vi laver burde de lade være med at bedømme dem.

Der er ikke mange links som bruges her på kandu som ikke er reklame, men de frelste vurderer det alene ud fra om de selv kan bruge disse links.

Og tak for mange gode tips med links og reklame, fortsæt endelig jeg kan nu ikke selv bruge svendgiversen tips, men han får alligevel *****

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-04-12 13:30

Som sagt overreagerede jeg sent i går, nåede ikke at sende mit egentlige spørgsmål,
kun det gentagne link til min kones maleri udstilling, som jeg rigtigt har vist flere/for mange gange.

Foreløbig tak,
til
netop, der er tættest på et svar om smart phones, du mangler dog at præcisere,
hvad det er for en teknik, og hvilken af de tre typer phones der bedst og billigt dækker vort behov?
til
prio, der har øget reklameværdien ved at finde og gentage mine nye og gamle links,
du mangler dog lige at anføre, at kandu brugere får stor rabat på min kones malerier...
og til
bentjuul, for stor forståelse for min/vor situation,
og jeg opfatter jo ikke kandu brugere som primære købere til min kones malerier,
det er kun ekstra tilbud, som måske går videre ved gentagelse på nettet??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-04-12 13:57

svendgiversen

Du har i flere spørgsmål klaget over de synlige reklamer på kandu. Synes du det er bedre at snige reklamer ind i dine egne indlæg????

Hvor er moralen ????

Citat
kandu brugere får stor rabat på min kones malerier..

Man kan kun købe noget der er billigt, hvis det er mere værd (det har en klog mand fortalt mig)

Du har tidligere skrevet, at du har en nevø, der er datalog., Han kan sikkert også rådgive dig om hvilken telefon, du skal købe.

Citat
Da jeg er ved at sælge mit hus, og min kone er kunstmaler,
er der vist gode grunde til at vi investerer i nye mobol telefoner, men hvilke??

Hvorfor skulle det dog kræve en ny telefon????

Når du sælger dit hus, så skal der ikke lugte af friskbagt brød. Det vil kun vise at udsugningen ikke er i orden. Der skal lugte rent.

God påske.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 03-04-12 14:04

Jeg forestiller mig ikke der er forskel på der forskellige telefoners måde at scanne på blot kan der være størrelsesforskel på skærmen.

http://www.slideshare.net/LobuHorsens/smartcodes

Kommentar
Fra : prio

Dato : 03-04-12 14:47

Citat
Jeg havde flere kulturelle emner at diskutere, nu nøjes jeg i første omgang med denne henvisning:

Du har flere "kulturelle emner" at diskutere, svend, men NØJES dog lige med en reklame for din kones klatmalerier!!!

Helt ærligt svend!!!
Sikke en omgang hykleri og nasseri, er du ikke bange for, at Kandu-teamet en dag sender dig en regning for flere års reklameren?

Hvad om du bekæmpede din nærighed, og gav din søde kone en BETALT reklame i påskegave?

Citat
desværre er der nogle enkelte selvbestaltet kaduer der har udnævnt sig selv til at overvåge hvad vi skriver i tips og om hvad der er reklame -

bentjuul - pænt af dig at støtte op om svendgiversen.

Jeg vil dog lige gøre opmærksom på, at jeg ALDRIG tidligere har beklaget mig over gratis reklameren her på Kandu, men i svendgiversens tilfælde er det simpelthen blevet så ofte og så åbenlyst, at det er blevet irriterende.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 03-04-12 15:33

Citat
Jeg vil dog lige gøre opmærksom på, at jeg ALDRIG tidligere har beklaget mig over gratis reklameren her på Kandu, men i svendgiversens tilfælde er det simpelthen blevet så ofte og så åbenlyst, at det er blevet irriterende.

Reklamer kan man da heldigvis blot se bort fra.
Jeg bliver nu ikke fristet til at købe hverken det ene eller det andet - uanset om reklamerne er betalt eller ej!

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 03-04-12 15:35

Citat
du mangler dog lige at anføre, at kandu brugere får stor rabat på min kones malerier...

Ja, det er god med dig, svendgiversen
den bemærkning morer sikkert også Kandus ejere?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-04-12 15:50

Nå det hedder QR koder, det vidste jeg ikke,
og jeg tvivler på min gamle Nokia kan læse og gengive dem, derfor mit spørgsmål.

Og Ja, jeg har en nevø der er datalog, men han arbejder nu på Grønland,
sidst rådede han mig til at købe en almindelig bærbar i stedet for en ipad, det har jeg nu fortrudt.

Han han iøvrigt har brækket benet på glat grønlandsk is, så ham kan jeg ikke spørge,
men der er jo mange data kyndige her på kandu, så hvorfor ikke spørge dem?

Også Ja, jeg har reklameret lidt for meget for min kones kunst på det sidste, det ophører hermed...

Kommentar
Fra : nusa

Dato : 03-04-12 16:39

Tak for det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-04-12 17:03

Ans !
Citat
Når du sælger dit hus, så skal der ikke lugte af friskbagt brød. Det vil kun vise at udsugningen ikke er i orden. Der skal lugte rent.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-04-12 09:17

Tak for svaret bentjuul.