/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Keine Salg
Fra : svendgiversen
Vist : 1086 gange
59 point
Dato : 23-04-11 18:12

Jeg, med min flotte nord tyske accent, fik ikke solgt et eneste billlede her i de første påske dage,
mens min kone, der taler pladt nordjysk dialekt, solgte mere, nok til at financiere vor rejse til Prag.

Hvad gør jeg forkert? og kan jeg promote bedre på tyske kunst sider??

Der er over 100 kunst udstillionger her på egnen i påsken og de fleste gæster ser ikke det bedste:
http://www.kultunaut.dk/perl/sted/nr-2081243

Som nævnt får alle kandu brugere en særlig rabat, ekstra beværtning og fuld annonydiskreditet...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-04-11 18:19

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-04-11 18:24

Hvem gider besøge en/ et sted, hvor man ikke engang kan få en hjemmeside/ priser at se.
Du kan IKKE sælge, bare ved at oprette en sted-angivelse = GOOGLE.

Syntes du har lavet noget pænere før i tiden?

Citat
Som nævnt får alle kandu brugere en særlig rabat, ekstra beværtning og fuld annonydiskreditet...

Og godt salg...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-04-11 18:40

Hvis du, eller andre kandu brugere, nu skulle få lyst til at følge noget der hedder Gendarm stien?
Så vil I få en oplevelse for livet...

Den begynder her på Als, og går helt til Kruså, og vist endnu længere vestpå??

Prøv den på Cykel:
Midt på, lige før Gråsten/Rinkenæs passerer du Fjordvej 25, med en helt unik malleriudstilling...

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 23-04-11 19:18

Du og din kone udstiller samme sted?
Hun får solgt en masse?
Du får ikke solgt noget?
Hun taler plattysk og du taler nordtysk?
---
Hvis ovenstående er forståeet rigtigt, KUNNE det jo være fordi din kone rammer tyskernes smag bedre, altså at de synes bedre om hendes billeder og derfor køber dem i stedet for dine.
---
Det er jo ikke nemt at afgøre, når man ikke kan se hverken dine eller hendes billeder på nettet.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-04-11 19:35

Ja helt rigtigt,
bortset fra at jeg ikke maler og hun ikke taler tysk.

Men jeg indrømmer, hendes ikke tyske dialekt fra Mors sælger bedre
end min fra Himmerland, og jeg har endda en flot priliminær eksamen i tysk fra kun 1959.

Det med nettet arbejder vi på, men det er jo ikke det samme som oplevelsen ved at kigge forbi,

vi ses på Fjordvej 25...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 23-04-11 19:42

Hvis I har almindeligt sameje i ægteskabet, er din vivs indtægt jo også til gavn for dig, så måske er det bare en ekstra grund til at være glad for hende, at hun også kan tjene penge, endda på morsisk plattysk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-04-11 19:59

Måske det slet ikke er noget med det talte sprog, men kropssproget der ses på/glimtet i øjet... du må lige lurer konen af

Jo den sti har jeg gået på, dog ikke hele ruten, da jeg var på camping i Rinkenæs,.... men vi ses ikke i år

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-04-11 20:01

svendgiversen

Citat
mens min kone, der taler pladt nordjysk dialekt, solgte mere, nok til at financiere vor rejse til Prag.

Det skal du da glæde dig over.

Citat
Hvad gør jeg forkert?

Du er til stede og skræmmer kunderne væk med din "professorviden"

Citat
Som nævnt får alle kandu brugere en særlig rabat, ekstra beværtning og fuld annonydiskreditet...

?

Hvad får de andre så ?

De næste påskedage, så tager du svendgiversen på denne tur

Citat
Hvis du, eller andre kandu brugere, nu skulle få lyst til at følge noget der hedder Gendarm stien?
Så vil I få en oplevelse for livet...

Den begynder her på Als, og går helt til Kruså, og vist endnu længere vestpå??

Når du kommer hjem, så har din kone klaret "ærterne" uden en pralende mand Husk nu at tage hunden med, så den ikke er i vejen, når hun står og sælger.

God påske og god tur.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-04-11 20:04

Ja vagnr,
du har fattet det helt rigtigt...l

Vi har kun kendt hinanden i et par år, begge enker,
jeg har flere kontanter end hun har på kort sigt, men hun har mere havudsigt, kunst og mere...

Hvis du har 300 kvadrat meter bolig, hvorfor skal jeg så flytte til kun 100 bare for at se dumt fyrtårn?

Du er nok en af dem der kommer forbi i morgen, og du behøver ikke at sige du hedder Vagn.
Bare sig du skal have kandu rabat...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-04-11 20:12

>Ja vagnr, du har fattet det helt rigtigt...

Og jeg tør slet ikke sige, hvor tæt de to skarpt seende kandu damer er på sandheden,

I må også gerne kigge forbi...

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 59 point
Dato : 23-04-11 20:38

En invitiation pas på du risikerer at jeg kommer forbi og ser nærmere på den særlige Kandu betjening og måske køber et af fruens malerier der må være mindst en med den specielle udsigt som kun morsingboere har, nemlig udsigten til Thy

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-04-11 20:44

Tak for svaret o.v.n..

vi ses

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-04-11 20:50

Citat
vi ses
måske - der er langt til det sydlige af hovedlandet, tak for accepten og kom så med svaret i mit spørgsmål: http://www.kandu.dk/spg155167.aspx