/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Steam
Fra : sfl17
Vist : 560 gange
40 point
Dato : 27-03-12 21:45

Hvorfor er det ikke længere muligt at spille sine spil på Steam i offline mode? Det virkede for mig indtil for et halvt års tiden siden. Nu kan den ikke finde ud af det længere. Og jeg anvender den samme profil, samme password osv.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 28-03-12 13:58

Kan dit pc komme på nettet?

hvis ja læs lige denne tråd igennem:

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2563547

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 28-03-12 14:16

Hmm, problemet kan måske være, at Steam har en forkærlighed for at downloade nye updates i et væk - ofte også ting, den har installeret før?

For max. et år siden var det muligt at spille alskens ting offline UDEN at have været på nettet først, så meget af det folk skriver i tråden, er nonsens. Jeg kunne f.eks. sidde i mit sommerhus (uden internet overhovedet), tænde min pc for første gang i flere dage og spille et spil, jeg havde downloadet lang tid før derhjemme (hvor der er bredbånd).