/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
fix knap itu keyboard bærbar
Fra : snaptil
Vist : 1065 gange
100 point
Dato : 24-03-12 13:06

jeg skubbede min pc på gulvet, derved gik der tre knapper i stykker. fik sat den ene på igen, midlertidigt tror jeg.

De sidste to kan ikke få på. Der sidder en lille sort låse ramme i 2 dele.
min pc er en acer aspire 5742G

nogen der ved hvor jeg evt. kan købe de små dele igen?

der skal også sidde en lille gummidut. den er faldet af på to af knapperne. nogen der ved hvilken lim jeg må bruge

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 24-03-12 13:09

de er næsten ikke til at sætte på igen. Jeg har over flere omgange kæmpet med det og der kommer næsten aldrig et godt resultat ud af det.

Men du kan købe et nyt tastatur

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-03-12 13:28

Ok er det nemt at skifte på bærbar, kender du prisen på et

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-03-12 13:37
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-03-12 13:37

Jeg tror jeg gav 500 kr. sidst jeg fik skuftet det på min Asus (rødvin spildt ud over).

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-03-12 13:39
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-03-12 14:00
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-03-12 14:01

Ellers en fin video refi linkede til

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 06-06-12 14:45

Tak for svaret Fijala.

i øjeblikket undværer jeg de to knapper.

tak for deltagelse alle

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-06-12 19:29

synes godt om - som det hedder i Facebook sproget.
Tastaturet er let at skifte, men at montere knapper igen er et helv... rent ud sagt. Det ender med man får noget andet splittet ad i stedet for.