/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Private indlæg.
Fra : Heidi-Ho
Vist : 707 gange
100 point
Dato : 20-02-12 19:21

Min skærm fortæller mig, at jeg har modtaget et privat indlæg.........men når jeg klikker på kuverten er der intet....????
Min mailbox er ikke fyldt, jeg har lige slettet alt indgående post.

Hvad kan der være galt ?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-02-12 19:26

Gå ind i kandy og klik på private indlæg her...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-12 19:27

Det må være en hemmelig beundrer, og sådan en er jo usynlig.

Det er muligt at afsenderen har slettet den igen inden du åbnede. Og måske kan du så ikke se den.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-02-12 19:42

Evt. spam.... ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-12 20:05

Tjek også lige din slettede post (altså under private indlæg), der kan den godt ligge

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-02-12 20:23

Omtalte mail er sendt fra en bruger i Kandu - og den findes åbenbart ikke.
Kan det virkelig være rigtigt ???

Neiiii..... nu har man da set det med !

HH

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-02-12 20:38

Den er skrevet med kridt

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-02-12 20:55

Åh ja da, usynlig blæk, måske.....?
Vedkommende mener nok, at det ikke rager mig hvad han/hun skriver.

Nu nysgerrig af HH te'

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-02-12 21:33

Bare brugeren kandu.dk eller beerpox der driller.
De? kan ikke OVERHOLDE reglerne de selv fiser af = herinde/
især ikke kandu.dk = han pisser på andre

OG VADER IND I SAMTALER MAN HAR GANG I
selv om vedkommende er BLAKKET - af mig.

Har selv haft problemet, og når det først er kommet = ALTID BESKED TIL DIG
-------
Og nu bliver jeg sikkert smidt på porten/ igen - bare for at skrive DET

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 100 point
Dato : 20-02-12 21:36

Citat
når det først er kommet = ALTID BESKED TIL DIG

Medmindre du får vedkommende til at skrive til dig IGEN
eller vanter på en OPDATERING på dette _ forum.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-12 10:04

Jeg kan evt. lave en privat besked til dig, og afbryde den med det samme - så kan vi se om det var sådan, det hang sammen.

Det kunne jo også være en der har opdaget en fejlsending, og så bare afbrudt.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 21-02-12 13:50

Du har nok ret Eyvind, sikkert en fejlsending.
Men underligt er det, at kuverten som indikerer at der er en privat besked, stadig er synlig.

Ikke engang i min postkasse - altså den står ved min indkørsel - som for øvrigt er foreskriftmæssigt sat op, lå der post - ikke engang en lille forkølet rykker.

hvad helvede har jeg gjort omverden ???????

HH.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-12 14:08

Jo - men når du åbner post forsvinder konvolutten..............men du åbner jo ikke noget.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-02-12 14:33

Du kunne måske røbe hvad den ukendte privat sender hedder i kandu sprog,
du røber jo ikke hvilket budskab hyn kommer med, der er jo ikke noget?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-02-12 21:17

Lige med et dukkede mailen op.
Mailen var fra min rige onkel i amerika...jeg har arvet, har jeg !

1 par slidte blue jeans
1 fedtet hat af mærket Stetson
1 par skæve højhælede cowboystøvler
1 gammel revolver af mærket Remington - cal. 44 blackpowder
1 gammel tandløs indianer squaw - med navnet - Fart in the wind
plus andre nok så interessante ting og sager....

Aiiiiiiiijjjj det gas... cowboystøvlerne er ikke skæve.....

Hvem har fortjent pointene...????

YIIIIIIIIIIIIIHHHHHAAAAAAAAA

HH.

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 23-02-12 08:56

Tak for svaret nomore.
D

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-02-12 23:55

Dejligt, at der findes andre skøre mennesker

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-12 09:17

Citat
Dejligt, at der findes andre skøre mennesker

Vi er mange.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-02-12 15:03

Jahhhh, Eyvind