/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Normale pop-up vinduer er i uorden
Fra : zyberchief
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 09-02-12 21:59

Jeg har fået et problem, som måske kan løses i windows, men jeg ved ikke hvor.

Alle pop up vinduer åbnes i fuld skærm, selvom der næsten ik er noget indhold, og nogle steder medfører det, at jeg ikke kan se ok eller annuller knapperne

Kører win7 og har prøvet at tjekke mappeindstillinger, men kan ikke finde noget, der minder om..

Det er både windows pop ups og browser vinduer..

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-02-12 22:11

slå popúps fra eller til i IE

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-12 22:28

Du kan prøve at Nulstille IE, Funktioner(tandhjulet), Internetindstillinger, fanen Avanceret, nederst er der en Nulstil knap...

Eller prøv denne.
In some cases the "Remember last window size" info becomes corrupted in the Registry.

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Window_Placement"=

To reset the "Window_Placement" entry to default.
You can download a small reg file to reset (to default) and correct this behavior.

Download: ResetWindowPlacement.reg [right-click and select: "Save Target As"]
http://winhelp2002.mvps.org/ResetWindowPlacement.reg
To use: right-click and select: Merge - Ok the prompt and reboot.
Kilde:
http://winhelp2002.mvps.org/ietips.htm

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-02-12 12:36

Citat
selvom der næsten ik er noget indhold

Hvad er din skærmopløsning?
Prøv at opdater dine skærmdrivere.

Kommentar
Fra : zyberchief

Dato : 13-02-12 20:28

Der er slet ikke nogen af forslagene, der virker.

Det er ret irriterende, når mine programmer åbner op..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-02-12 22:05

Du har vel ikke fået zoomet op i størrelsen, tast CTRL+0 for at nulstil til 100%
eller klik på tandhjul øverst til højre og vælg zoom, 100%

Kommentar
Fra : zyberchief

Dato : 14-02-12 00:01

arhh Klaudi, der plejer da vist at være mere guf i dine svar.. har du læst spørgsmålet grundigt? Det er alle pop-up vinduer, OGSÅ windows progammer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-02-12 09:06

Det var da bare et forsøg på hjælp, er kørt tom!

En geninstallation af windows, nå undskyld det svar passede nok heller ikke!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 14-02-12 09:35

måske dette!

I finally find the answer. It was Ati Catalyst's Desktop Manager: I disabled "Preserve Application Position and Size" in it and my popups now are ok.
http://superuser.com/questions/239681/windows-7-every-popup-window-is-maximized

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-02-12 09:44

eller kør en SFC

How to Repair Windows 7 System Files with System File Checker
http://www.sevenforums.com/tutorials/1538-sfc-scannow-command-system-file-checker.html

Godkendelse af svar
Fra : zyberchief

Dato : 14-02-12 12:32

Se, DET var lige i skabet! Nu kan jeg trygt igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-02-12 13:00

fino