/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
(Udpakning af spil)mangler program?
Fra : cte
Vist : 578 gange
230 point
Dato : 25-05-03 18:15

Hej... 8)
Hvordan kan det være mit spil ikke starter af sig selv ,efter jeg har installeret det og alt det der skal til.... Den fortæller mig "hvilket program jeg vil åbne med?" Når jeg klikker på spillet's ikon.... Fatter jeg ikke en dis'e A... 8) Håber der nogen der kan hælpe mig.... V.H. CTE(Christian)

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 25-05-03 18:21

Hvliket spil prøver du at åbne? og hvilket efternavn har filen? (du trykker vel ikke på ikonet til spillet? som hedder *.ico)

Med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : cte

Dato : 25-05-03 18:22

Kan ikke have ,at den ikke vil spille....(hvorfor vil den ikke)

Kommentar
Fra : cte

Dato : 25-05-03 18:24

øhh...ikonet hedder vampireAnkh

Kommentar
Fra : cte

Dato : 25-05-03 18:26

Type : Program

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 25-05-03 18:27

du skal være sikker på at det er exe filen du prøver at køre. hvis du højre klikker på mappen spillet ligger i og trykker søg efter. skriv: *.exe
nu vil der sikkert komme en fil frem. dobbelt klik på den.

Kommentar
Fra : cte

Dato : 25-05-03 18:28

Der er også en der hedder *.ACE..?

Kommentar
Fra : cte

Dato : 25-05-03 18:29

Det prøver jeg lige...

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 25-05-03 18:29

har du pakket spillet ud? eller er det dét som du har problemer med?

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 25-05-03 18:32

hvis spillet er pakket og du ikke har pakket det ud skal du bruge følgende program:
http://home10.inet.tele.dk/neller/winace/wace22.exe

Med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : cte

Dato : 25-05-03 18:36

Det har du ret i ,men hvilken af dem skal jeg vælge?
Citat" 1*.ACE
2*.Deltree
3*.Install
4*.mp3unpak
5*.setupreg
6*.uharc_u
7*.Vampire
8*.zip

Har prøvet 3-4-5-7

Kommentar
Fra : cte

Dato : 25-05-03 18:39

Da jeg havde Downloaded spillet ,var det Winzip der skulle åbne det,eller udpakke det

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 25-05-03 18:39

hvad gør den når du kører vampire?

Kommentar
Fra : cte

Dato : 25-05-03 18:44

Helt sikkert det prøver jeg .... det sørme pænt af dig

Kommentar
Fra : cte

Dato : 25-05-03 19:03

Hvad betyder det her :Det var ikke muligt at finde DLL'en javai.dll i den angivne sti C:\Documents and Settings\72sl\Lokale indstillinger\Temp;.;C:\WINNT\System32;C\WINNT\system;C\WINNT;C:\WINNT;C:\WINNT\System32>Wbem;C:\PROGRAMMER\THINKPAD>UTILITIES.

Kommentar
Fra : cte

Dato : 25-05-03 19:04

Den gør det jeg lige skrev..... 8)

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 25-05-03 19:11

http://www.smart-projects.net/isobuster/ brug denne den plejer at virke

Kommentar
Fra : cte

Dato : 25-05-03 19:19

Jamen den har jeg.... Ved bare ikke helt om jeg bruger den rigtigt ,men det virker ikke.... Skal nok huske og acc svar.... Men ikke endnu..... c",)

Accepteret svar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Modtaget 240 point
Dato : 25-05-03 19:55

Hej igen, undskyld jeg først skriver nu, men jeg skulle lige ordne nogle ting.

Den fejl lyder umiddelbart som om at du skal have java virutal machine installeret...
prøv at downloade programmet og installer det, det ligger på denne adresse:
http://www.bete.net/Java_VM_XP/ENGLISH/MSJAVX86.EXE

Med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : cte

Dato : 26-05-03 01:48

Hej.... Anne tak for tippet ,men har IsoBuster.... & Daemon tools....
Øhh.... JudAs.j.LAiR.P>Kan det passe det er til Windows XP ?
Jeg køre med Windows 2000 prof.
har ikke kigget på link'et endnu... det ligner det til XP.... c",)

Kommentar
Fra : cte

Dato : 26-05-03 02:21

hvor skal jeg gemme filen?

Kommentar
Fra : cte

Dato : 26-05-03 15:58

HEj JUDAS.J.LAIR..... TAK for hjælpen........... Men det kan ikke lade sig gøre da jeg skal have en udvidelses Pack et-eller-andet for at køre det... der må næsten være en Win 2000 Også..... Skrives.... V.h Christian

Godkendelse af svar
Fra : cte

Dato : 27-05-03 13:25

Tak for svaret JudAs.J.LAiR.P.