/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
minijack hun til usb han????
Fra : mathias1997
Vist : 1113 gange
10 point
Dato : 19-12-11 17:34

Ja findes det eller hva ??? Evt. Link

Kommentar
Fra : erjoa54

Dato : 19-12-11 17:44

Hej
Jeg ved ikke hvad du vil bruge det til. USB er et dataforbind.= ind- udgang. Har f.x. ikke noget med lyd at gøre. Mit kendskab til Mobil, kamera osv går på overføring af data, billeder etc.
Så lad høre hvad du skal bruge kablet til.??
Mv.h. erjo

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-12-11 17:45

Det tror jeg sgu godt nok ikke, men havd skal du dog bruge det til.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 19-12-11 17:47

Du mener et USB lydkort, ja det findes
et eks.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=usb+lydkort&sp=all&pid=4382079
Interface leveret
   1 stk., 3,5 mm stereo mini jack, Udgang
   1 stk., 3,5 mm stereo mini jack, Indgang/mikrofon

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-12-11 17:51

Skal du have det i et surround anlæg eller for mon så ikke der er phono indgang også. Så kan du jo bruge dette

http://www.av-connection.dk/?PGr=78&ML=935

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-12-11 18:05
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-12-11 18:13

http://www.avxperten.dk/adaptere/usb-adaptere/micro-usb-til-minijack-adapter.asp

nomore linker til dette godt fundet .-) og for at adapte igen så kan den adapter på samme side bruges i rø... af
http://www.avxperten.dk/adaptere/usb-adaptere/micro-usb-til-usb-adapter-(a-han---micro-b-hun).asp

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-12-11 18:52
Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-12-11 22:52

Der findes kabelsæt, hvor din sammensætning kan laves. De bruges bl.a. til opladning af telefoner m.m., som skal have 5 volt.
Sådanne ladestik til telefoner, findes i mange afskygninger, da der ikke er nogen fælles standard for ladestik.
Kabel kombinationer findes også i solcelleladere, som kan klare en lang række af nutidens telefoner.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-12-11 22:56

Citat
USB er et dataforbind.= ind- udgang. Har f.x. ikke noget med lyd at gøre.

Det passer nu ikke helt. Der findes USB lydkort, hvor lyden kan trækkes ud af USB stikket. Dog er lyden sendt til lydkortet som data, hvorefter USB lydkortet konvertere disse data til liflig musik, og andre lydeffekter.

Kommentar
Fra : mathias1997

Dato : 20-12-11 07:18

Jeg skal bruge det til Headset til Playstation 3

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 20-12-11 07:39
Kommentar
Fra : mathias1997

Dato : 20-12-11 15:03

Sådan et JegErHer* men en dansk hjemmeside skal det være. Så kan i finde et link kan nemlig ikke finde det nogle steder.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-12-11 16:10

Citat
Sådan et JegErHer* men en dansk hjemmeside

Samme som jeg linker til bare dyrere
Tror ikke det er noget der sælges i DK
http://www.buyincoins.com/details/usb-2-0-mic-speaker-7-1-ch-audio-sound-card-adapter-product-87.html

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-12-11 17:01
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-12-11 21:25

Citat
der er da flere i dk der sælger dem.

Overgiver mig
+
Men stadig dyrt? i forhol til knap 2US - med porto

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-12-11 21:45

kan kun give dig ret, og hvem vil ikke gerne spare

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 25-12-11 17:14

ifølge dette forum kan alle USB Headset/Adaptor brugeres
http://www.pslife.dk/forum/viewtopic.php?f=7&t=9559

Vil dog anbefale et med volume kontrol knapper.
Så find dig en billig adaptor (USB Lydkort) og bruge det headset du ønsker, eller køb et USB Headset