/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
problemer med afspilning af fil
Fra : andreas598a
Vist : 2274 gange
100 point
Dato : 29-10-11 19:48

hej

jeg har fået fat i rune klans trylleshow hokus fucking pokus, men så opstår problemet så for man vil jo gerne se det. :)

når jeg åbner det med vlc media player som ellers skulle kunne afspille alt afspiller den et minut også er der ikke mere. flyttede filen til min ekstern harddisk og efter det opstod problemet, havde et lille problem med lidt det samme hvor den heller ikke afspillede det hele. der er 2 filer af 4,3 gb hver og har før jeg lagde det på min ekstern kunne jeg godt afspille det, men havde som sagt stadig det lille problem med tiden i hjørnet.
ville så derfor høre om der var nogle der viste hvad man skulle gøre i den situation, har også prøvet at brænde dem men det kan jeg ikke.

håber der er nogle der kan hjælpe og på forhånd tak :)

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 29-10-11 22:51

hvilket fil format er det, ?

måske du kan konvertere formatet i 'format factory' til noget mere afspilnings-venligt, !
http://www.formatoz.com/

Kommentar
Fra : andreas598a

Dato : 30-10-11 01:05

der står Diskafbildningsfil (.img) men hvilken filtype kunne det f.eks. være at jeg skulle convetere til? :)

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 30-10-11 09:53

Ah.. det lyder som en fil du har hentet på nettet,
den er beregnet til at 'montere' i et virtuel drev, så den ikke behøves at brænde på en skive,
det kræver et program, fx MagicDisc, og noget harddisk plads,

ellers er der udmærkede formater som mpeg4, avi, wma, m.fl.
læs mere :
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Burn-a-CD-or-DVD-from-an-ISO-file
http://www.eksperten.dk/spm/930686

Kommentar
Fra : andreas598a

Dato : 30-10-11 11:15

jep :D prøver jeg lige giver besked hvad jeg finder ud af, den er igang med at konvetere nu :D

Godkendelse af svar
Fra : andreas598a

Dato : 30-10-11 11:26

Tak for svaret EA_HS.