/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Y Audio Cable/Y-splitter kan købes hvor?
Fra : mathias1997
Vist : 751 gange
20 point
Dato : 13-10-11 10:05

Hey alle.

Hvor kan man købe disse såkaldte Y-splittere. Se linket her http://www.amazon.com/gp/product/B000621WHM?ie=UTF8&tag=wepeeler-20&linkCode=xm2&camp=1789&creativeASIN=B000621WHM
Det skal være fra en dansk butik
Skal faktisk bruge alt der er i videoen. Så kom med et par links

Se videoen her. Shttp://www.youtube.com/watch?v=rAUdxytNn6A

Håber der er nogle der vil hjælpe.

Mvh Mathias Finderup Andersen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-10-11 10:17

Sandberg ?

Kommentar
Fra : mathias1997

Dato : 13-10-11 10:24
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-10-11 10:25
Kommentar
Fra : grow

Dato : 13-10-11 10:27

Ja mathias1997 det vil virke, men du skal sikre dig at det er det rigtige "microjack" Det findes i flere tykkelser. Her er også et link: http://www.proshop.dk/Audio-Kabel.htm

Kommentar
Fra : mathias1997

Dato : 13-10-11 10:47

ok

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 13-10-11 12:05

t hansen har så mange af dem så de ligefrem sælger af dem

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-10-11 14:28

Audio Y-kabel findes med 3 mm jack i kabelform hos BILTEMA og findes også som et fast stik, begge i STEREO.
Det Y-kabel du linker til er med Phone stik og i Mono.

Ellers er et Y-kabel et vidt begreb, alt efter hvad formål det skal bruges til.
Jeg er lidt af en kabel fanatikker, og har 6 forskellige typer af y kabel, til en række forskellige formål.

Kommentar
Fra : mathias1997

Dato : 23-10-11 13:22

Den som kan gi et link på nogle der vil virke til en dazzle får de 20 points.

Kommentar
Fra : mathias1997

Dato : 23-10-11 13:36
Kommentar
Fra : grow

Dato : 23-10-11 14:02

Læs lige hvad severino skriver om phone, dette gælder også det link som du -mathias1997 selv henviser til.
Det er ikke stereo men det har du heller ikke skrevet at det skal være.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 20 point
Dato : 23-10-11 14:12

Håber du har en lidt bedre tilbagemelding, da du ikke helt gør det klart, hvad denne splitter skal bruges til.
Den du linkede til, en en mono-splitter, og kan bruges både til billed og/eller lyd i mono.
Som jeg nævnte tidligere, så findes de i mange udgaver, både i kabel og stik-converter som: jack>jack phone>phone Jack>phone, samt i en række andre stik kombinationer.
Så meld helt klart ud, i detaljer, hvad det er du ønsker!
Mange supermarkeder med megen elektronik, har mange forskellige løsninger, så spænd du bare cykelklemmerne på, og kom ud og se hvad universet byder på.
Det er jo ikke alt du kan sidde og ordne ved en computer!

Godkendelse af svar
Fra : mathias1997

Dato : 25-10-11 06:53

Tak for svaret severino.