/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Virus?
Fra : Greger79
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 12-09-11 20:17

Hej alle

Jeg har en fil der bliver ved med at dukke op på mit skrivebord. Filen hedder "hs_err_pid4392.log".
Jeg har endnu ikke åbnet den, men har prøvet at slette den et par gange. Den dukker bare op igen på skrivebordet.

Er der nogen der kender filen eller ved hvad det er der sker?

På forhånd tak
Morten

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 12-09-11 20:38
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-09-11 20:49

hs_err_pidxxxx.log er logfiler lavet af java på din computer når java "går ned"

De kan roligt slettes.

for at afhjælpe det problem du åbenbart har på din computer gør du følgende:
gå i tilføj/fjern og fjern alle java versioner du har installeret.
gå på http://java.com og installer nyeste java

Det klarer problemet for de flestes vedkommende

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-09-11 20:53

Og så kan man så spørge? hvorfor du får den fejl...

Kommentar
Fra : Greger79

Dato : 13-09-11 11:45

Exterminator - Det prøver jeg lige:)

Nomore - ? Ja det ville jeg da også gerne vide. Netbank måske? Er det ikke noget Java der bruges der?