/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
GARMIN GPS 3790
Fra : bibsamie
Vist : 2273 gange
300 point
Dato : 02-09-11 20:43

Jeg har en "Garmin nüvi gps 3790" den er begyndt at skrive Ruteberegningsfejl når jeg har indtastet en adresse, er der nogen der kender til problemet inden jeg skal igennem at sende den til Garmin.

mvh
Per

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-09-11 22:05

retur med skidtet...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 03-09-11 07:48

Har du prøvet med forskellige adresser eller er det en specifik adresse, der udløser problemet?

Kommentar
Fra : edison

Dato : 03-09-11 09:58

hent garmin web update. og opdater eller geninstalere firmware. og da det er en garmin software mister du ikke garanti

Kommentar
Fra : edison

Dato : 03-09-11 09:59
Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 300 point
Dato : 03-09-11 10:28
Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-09-11 15:28

Hej Mosebaek

har nu tilmeldt mig til dit link, så må jeg se om de kan løse problemet.

mvh Per

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 05-09-11 22:02

Tak for svaret Mosebaek.

der er ikke kommet noget ud af mit spørgsmål på GPS for alle endnu der kan bruges så jeg må nok sende den til Garmin.

mvh
Per

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-09-11 11:22

Selvtak.En "mager trøst" til dig: Jeg har selv fået Garmin GPS,her i sommer.
Og er endnu ikke blevet særlig "dus",med den.

Synes der er utrolig mange indstillinger,inden den er "sat op".
Jeg har bl.a. "bøvl" med at ændre en rute,på kortet. Altså viapunkter.

VH. M.