/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
mangler en billig bærbar.
Fra : cobran
Vist : 720 gange
100 point
Dato : 09-08-11 21:44

Hej.

Skal bruge en bærbar til omkring 3000 - 4000 kr. til at kunne spille football manager på.

Er der en der kan anbefales?

Mvh. Cobran

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 09-08-11 22:30

Jeg kender ikke football manager, men det kræver vist ikke vildt meget af grafikken. Hvis ikke, kan du bruge stort set hvad som helst. Jeg ville gå efter en med Intel i3 processor, og som hverken hedder HP eller Compaq.

Hvis den skal yde lidt mere, bliver du nødt til at finde en med dedikeret grafik, f.eks:
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=6328923
Men den koster 4500,-

Kommentar
Fra : aaen2509

Dato : 10-08-11 00:54

ved ikk hvor meget det spil kræver . men jeg har en bærbar her . som faktis ikk bliver brugt til noget . så det kan jo være det kan afsted :D du skriver bare vis du vil have mere info omkring den
P.S. Det er ik Hp pavilliv DV7 et eller andet mere :D

Best Regards Aaen2509

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 100 point
Dato : 10-08-11 05:20

Måske denne her:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=notebook&type=notevision&varenr=698961

Bemærk, at den kommer med Windows 7 Professionel 64-bit.

MM Vision er desuden et seriøst firma. Har selv handlet hos dem. Mange andre er enige med mig:

http://www.trustpilot.dk/review/www.mm-vision.dk

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 10-08-11 09:30

Elgiganten kører nogle gode tilbud lige nu. Ville også kigge efter i3 eller i5 processor. har erfaring med i5 fra Elgiganten til 4499 med dedideret grafik kort. den kører som en drøm.

http://www.elgiganten.dk/catalog/pc-hardware/dk_barbara_computere/barbar-computer?Level2CategoryID=fMMKeQuvHdIAAAEn1AN94OGk&SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26online%3D1%26CategoryUUIDLevel2%3DfMMKeQuvHdIAAAEn1AN94OGk%26ManufacturerName%3DAcer%26%40Sort.ProductListPrice%3D0

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 16-08-11 00:11

Tak for svaret Reset.