/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
adobe reader
Fra : anniSuper
Vist : 401 gange
200 point
Dato : 08-07-11 08:51

hejsa
jeg har windows 7 på min computer og når jeg installerer adobe reader overtager den alle mine ikoner så alle ikoner er ens
er der en der ved hvorfor den gør det og hvad jeg skal gøre for at få den til at virke normalt

hilsen anni

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-07-11 09:12

Ikoner på skrivebordet ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-07-11 09:14

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 3
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 7

Kommentar
Fra : pita

Dato : 08-07-11 12:09

Hej anniSuper,

Håber den kan hjælp dig???

Det lyder mærkeligt, den burde kun overtage dine PDF filer.

Du kan prøve Foxit Reader i stedet, den kan hentes her (Free Download)

http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader/reader3.php

H U S K at sige nej tak (fjerne flueben) ved Ask.com Toolbar når du installerer.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : Phlamingho

Dato : 21-07-11 10:51

Hej anniSuper,

Der er forskel på om det er alle inkoner (alle filer i dine mapper) der skifter ikon, eller om det "kun" er alle genvejene på dit skrivebord der har skiftet ikon. Kan du give lidt flere detaljer?