/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Markør fastfryses
Fra : stjerneboern
Vist : 532 gange
50 point
Dato : 04-07-11 20:55

Hej . Har en ny computer der fastdryser markøren nogen bud hvorfor den gør det ????
Jeg skiftede den gamle ud pga samme problem. Ikke samme mærke eller model.
Den nye er en HP , ikke den billige så det har ikke noget med pris og kvallitet at gøre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-07-11 21:12

Er det samme mus du bruger??

Hvis det er, så kan det være batteriet

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 04-07-11 21:24

niks ikke samme mus. computeren er ikke 2 md

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-07-11 21:29

Styre-system????

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 04-07-11 21:51

fejler intet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-11 21:56

Hvad er det for en mus og har du lagt en driver ind til musen.

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 04-07-11 23:38

Det er en Laptop, så der er ikke så meget jeg kan gøre desværre Og man kan vel ikke kalde den gammel Ellers må de bare have den retur.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-11 11:16

Ja ja en labtop - men min labtop bruges med en løs mus. Det kan godt være det er en god idé med at levere den retur.

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 05-07-11 11:19

desværre ingen løs mus heller

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-11 14:01

Så er din windows ikke installeret korrekt......................det er en ommer.

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 05-07-11 15:21

Har også haft en anden Laptop, den gjorde det samme men dog efter 5 år, så jeg til skrev at den var gammel, og det var en computer nørd der holdt den opdateret, så jeg kan ikke tror det kan have noget med windows at gøre, hvorfor mener du det Eyvind ???? Men den hjælp har jeg desværre ikke mere da han er flyttet til udlandet :( Men ellers må den jo bare retur sådan går det vel nogen gange

Men jeg laver spørgsmålet være åbent måske kommer der nogen gode svar :)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-11 19:41

Citat
Så er din windows ikke installeret korrekt......................det er en ommer.

Fordi der skal lægges en driver ind til din føleplade, efter at windows er lagt ind - med mindre HP benytter en færdig installations DVD til den model.

Ps. Jeg kommer i tanke om at jeg jo selv har en HP Compaq 6120 liggende som fryser curseren en gang i mellem. Og jeg har prøvet med alverdens drivere og styresystemer. Så det er nok en computerfejl. Den er også afprøvet med diverse mus og tilhørende drivere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-11 19:45

Lige et spørgsmål til.
Var den nye computer helt klar til brug eller skulle du først starte den automatiske installation op.

Jeg spekulerer nemlig på om den har været i brug, og måske er sendt retur, og så leveret til dig.

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 06-07-11 19:11

den var helt klappet og klar til brug pakket godt ind i org pakningen. Så jeg har ikke mistanke om at den har været åbent af andre end fabrikken