/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
oisterforbindelse
Fra : laikatøs
Vist : 2956 gange
50 point
Dato : 30-05-11 19:46

har mobilt bredbånd Oister, men kan ikke få forbindelse i vor kolonihave (Ballerup) har kunnet før

skriver fejl 619

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-05-11 19:49
Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 30-05-11 20:10

fejl 619 kan nogle gange afhjælpes ved at skifte usb port ,
Men fejlen viser sig oase vis man har glemt at betale abonement
Hos udbyder
hilsen Fox

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 30-05-11 20:35

Har betalt og også prøvet at skifte usb port !

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-06-11 20:00

Oister benytter netværksudbyderen "3", som ikke har den mest dækkende netværk.
Find deres dækningskort og zoome ind på det aktuelle område.
"3" og herunder Oister har kun dækning der hvor der er kunder nok til at give en god fortjeneste.
Det er noget SKRALD, og deres dårlighed er efterfulgt af TELIA og Telenor.
Jeg har leget med dem alle og er vendt tilbage til TDC, som den udbyder der giver færrest problemer. De er ikke billigst, men der er forbindelse; og det er vel også det som det hele går ud på i den sidste ende!

Accepteret svar
Fra : noltus55

Modtaget 50 point
Dato : 05-06-11 17:49

severino
Hvad er det for noget vrøvl,3 har den absolute bedste dækning i Danmark,det er der flere uafhængige kilder der har undersøgt og bekræftet.

Godkendelse af svar
Fra : laikatøs

Dato : 06-06-11 09:35

Tak for svaret noltus55. Havde CBB sidste år som åbenbart blokerede, er nu afinstalleret.