/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Prisgaranti
Fra : permann
Vist : 2599 gange
100 point
Dato : 27-05-11 20:42

hej
Er der nogen der ved om der er prisgaranti i Computercity?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-05-11 20:51

Har du kigget på deres hjemmeside? Der står ikke noget om det, så det lader ikke til der er noget med prisgaranti.

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 27-05-11 21:03

Det har de haft tidligere, også mod sig selv, hvis en købt vare bliver nedsat. Det har jeg haft glæde af flere gange. Jeg tror ikke det står på deres hjemmeside, men prøv at ring og spørg dem.

Men de skriver:
Vi udfører dagligt priskontrol mod vores konkurrenter for at sikre, at vores pris er attraktiv og lav. Skulle du alligevel finde en pris, der ikke er attraktiv nok, kan du skrive til vores kundecenter, så vender vi tilbage med et tilbud/alternativ. Husk at angive, at du ønsker at handle via nettet, samt hvordan vi kan komme i kontakt med dig.

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 27-05-11 21:05

Undskyld.....jeg ser først nu at det var Computercity. Jeg svarede som var det elgiganten.. Nå har også været tidligt oppe idag.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-05-11 21:45

Det ville have været god reklame, hvis de kunne skrive at de havde pris garanti, men der står

Citat
Priser
--------------------------------------------------------------------------------

Priser

De gældende priser er oplyst under de respektive billeder. Priserne er opgivet incl. moms. Leveringsomkostningerne er afhængig af vægten på de bestilte varer. Vi skal gøre opmærksom på at billederne kan afvige, samt at alle varer ikke vil være på lager i alle varehuse. Computercity.dk bliver løbende opdateret, hvorfor det vil være aktuelle priser, som er tilgængelige på siden.

Og en kunde skriver

Citat
Så ud over et lidt højere prisniveau i forhold til andre netbutikker må jeg give positive point til Computercity for denne handel.

herfra http://www.trustpilot.dk/review/www.computercity.dk

Så nej, jeg tror ikke på at der er prisgaranti

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-05-11 07:31

Hvorfor ævle om det to gange.

Hvad skal du med prisgaranti.
Du kan få nedslag i prisen, det er min erfaring.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-06-11 20:56

Stopper med og abonnere på spørgsmålet.