/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
garmin gps
Fra : kivi
Vist : 411 gange
100 point
Dato : 23-04-11 14:28

jeg synes ikke at kunne finde et forum for gps jeg tror at jeg har kvajet mig jeg ville prøve at opdatere min nuvi 310 min det ser ud til at jeg har slettet det hele så hvordan kan jeg redde den ,kan man installere kortet igen ,hvordan ,jeg har en cd som fulgte med da jeg købte den

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-04-11 15:21

Garmin leverer ikke kort og installationscd er med til deres nyere billige gps ere.

så hvis du virkelig har slettet alt. må du nok sende den til garmin i Danmark for nyinstallation.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 100 point
Dato : 23-04-11 16:08

- her kan du hente hjælp m.m.:

http://garmin-user.dk/

God weekend / Påske

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 27-04-11 07:53

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-04-11 10:00

- velbekommen kivi...