/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hopper af nettet ?
Fra : lham
Vist : 646 gange
200 point
Dato : 08-04-11 06:54

Bærbar Dell inspiron 6000 XP home SP3
IX 8

Pludselig har den fået en uvane med at "miste netforbindelse" og aktuel side fryser ( den giver lige en lille " boing" lyd fra sig -så ved jeg at nu er den gal igen ). Når jeg lukker siden får jeg meddellelse om at programmet ikke svarer ,så må jeg åbne IX 8 igen og vælger så gå til startside.

Har kørt CCleaner og diskfrag

Kører på en trådløs forbindelse til router men forbindelsen meldes ok.
Det er næppe netudbyder da en stationær PC med lan forbindelse ikke udviser problemer

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 200 point
Dato : 08-04-11 08:07

du har måske en nabo der sender trådløs, på samme kanal som din router

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 08-04-11 08:10

med programmet
inSIDDer
kan du se de forskelligere kanaler
http://www.metageek.net/support/downloads/

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-04-11 11:31

Har du prøvet og geninstalleret drivere til dit netkort?

Kommentar
Fra : Monzzz

Dato : 09-04-11 20:50

Hej,

Har du samme problem hvis du har tilsluttet strømforsyningen til din bærbar, hvis det gør en forskel prøv da at ændre i din strømstyring af netkortet på din Dell.
Brug søg under start i Win7 og find strømstyring. http://billedeupload.dk/upload/files/2011-04/c7384641.jpg

Mvh
MonZZ

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-05-11 20:20

Stopper med og abonnere på det spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 04-06-11 06:34

Tak for svaret ferik.
hælder mest til dit forslag til forklaring -problemet ikke mere til stede efter en nabo flyttede for ca 1 uge siden.