/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Brugt PC - God til prisen eller ej?
Fra : Rittemand
Vist : 828 gange
50 point
Dato : 28-03-11 11:54

Hej allesammen - jeg har fundet en artikel med alt dette dejlige udstyr til blot 2.500,-
Men spøgsmålet er, om det er dét værd eller ej?
Kan denne computer trække de fleste spil på høj grafik, eller kan den ikke?

Pc (4.990,- Fra ny)
Hp Pavilion p6360sc Processor (Intel Core i3 530 2.93 GHz)
Ram (4GB DDR3)
Graffik (ATI Radeon HD5450)
Hard Drive (750GB)

Skærm (1.799,- Fra ny)
Samsung p2450h (24'')
24" Wide Monitor
Display brightness: 300cd/m²
DC 70000:1 (Typ. 1000:1) contrast ratio
1920 x 1080 display resolution
Response time: 2ms

Mus (Naga) (450,- Fra ny)
•5600dpi Razer Precision 3.5G Laser Sensor
•1000Hz Ultrapolling™ / 1ms response time
•200 inches per second max tracking speed
•Zero-acoustic Ultraslick™ mouse feet
•17 MMO-optimized buttons (including 12 button thumb grid)
•Optional MMO-specific software AddOns
•Unlimited character profiles with AddOns
•Approximate size: 116L x 69W x 41.6H (in mm)

Headset (Piranha) (500,- Fra ny)

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-03-11 12:05

Jamen det lyder da rigtigt godt, meeeeen lyder det ikke for godt til og være sandt? Er sælger en du har kendskab til?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-03-11 12:24

Jeg køber ALDRIG brugt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-03-11 12:26

ingen software ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-03-11 12:34

Du skriver ikke hvor gammel den er + software

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 28-03-11 12:57

Hej Rittemand hvis jeg kunne få lov til at prøve eller på anden måde "kikke" på den og hvis den er iorden, ville jeg købe den.
MVH;.
alan57

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-03-11 13:00

nomore, burde du ikke have travlt med og lukke dine egne spørgsmål?

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 50 point
Dato : 28-03-11 13:04

Den ser da fin ud,.. de HP PC,er jeg har haft har kørt opåklageligt
og hvis PC,en passer dig, har du sparet omkring et par tusinde,

går ud fra det er den her du taler om :
http://www.dba.dk/computer--skaerm-m-tilbehoer/id-72858727/

men læg mærke til at sælger ikke er CPR godkendt,.. !
der ser heller ikke ud til at være kvittering på det købte,
jeg ville spørge efter den kvittering, og evt. rest-garanti,..

men iflg. tlf. nr, skulle det være en :
Mikkel Larsen Nielsen
Mob. 40 86 86 25
Pemavej 21 A
2680 Solrød Strand

Kommentar
Fra : Rittemand

Dato : 28-03-11 14:38

Ja det skal helt klart undersøges nærmere før jeg køber - og jeg takker for de gode svar.

Men selvfølgelig skal jeg ud og prøve udstyret af inden at jeg køber det og så skal der også være en god grund til at han sælger sådan noget fint udstyr sådan lige pludselig :)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-03-11 18:28

Citat
nomore, burde du ikke have travlt med og lukke dine egne spørgsmål?

Hvad fanden skulle den lige herind for.

Klag til den Lokale hjemmeside ejer...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-03-11 18:32

BTW
Citat
nomore, burde du ikke have travlt med og lukke dine egne spørgsmål?

JEG SKAL NOK ANNULERE DEM....
da et par stykker sikkert var til dem, der ikke vil ofre POINTs for at LÆSE mine rådne indlæg.

Et har jeg ikke fået et ordentligt svar på = men det kommer vel fra dig...

HÅBER FANDME DU ER TILFREDS........

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-03-11 18:51

BTW: webnoob

Velkommen i den store familie af ulovlige Danskere = http://warez-dk.org
selvtak.
håber du føler dig tilpas derinde = anmeld - knappen.
Men det finder du hurtigt ud af = stikkere.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 28-03-11 20:22

Min x købte på et tidspunkt en pc af en kammerat, en super pc på det tidspunkt, denne pc overtog jeg, men den holdt ikke længe, sikkert fordi, at den havde stået og downloadet film i døgndrift.

Så jeg køber ikke brugt pc mere.

Kommentar
Fra : Rittemand

Dato : 31-03-11 11:23

Jeg har fået ham ned fra 3000,- til 2.500,- og nu helt ned til 2000,-
- Den er købt for 10 måneder siden, så burde jeg lige tage ud til ham og prøve den af, og se om det hele virker først?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-03-11 11:32

Nej, du burde sikre dig at sælgeren har en kvittering ellers skal du bede om serienummret og ring til HP support og spørge om den er stjålet.

Godkendelse af svar
Fra : Rittemand

Dato : 04-04-11 13:42

Tak for svaret EA_HS.