/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
All in one Pc
Fra : jesper.s
Vist : 724 gange
100 point
Dato : 08-03-11 07:40

Hej.

Jeg overvejer at købe en All in one Pc. Jeg skal kun bruge den til at kigge på nettet, mail og lidt hjemmekontor, ingen spil mm. Jeg har set denne hos Expert, ASUS STATIONÆR ALL IN ONE PC ET2010AG. er der nogen der ved om den kan opfylde mit lille behov, og er den i det hele taget pengene værd.

Her er link til Experts side.

http://www.expert.dk/products/details/4719543323052.aspx

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 08-03-11 08:37

Til det behov burde du kunne finde en der er billigerer

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-03-11 08:48

Med det behov burde du anskaffe dig en bærbar, det kan du sagtens få til samme pris, og så sparer du en del på elregningen.

EN hvilken som helst computer vil kunne opfylde de behov du nævner

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 08-03-11 08:48

Den er smart.Ingen grimme ledninger.

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 08-03-11 08:52

Jeg synes også den er smart, og den har 20" skærm. Jeg er ikke så meget til bærbar. Men er det en der holder mere end de 2 års garanti, man normalt får?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-03-11 08:57

Arrhh, men så handler det jo om præferencer og ikke behov

Det du skal være opmærksom på er, at jo flere komponenter og funktioner en maskine har, jo mere kan gå i stykker.

Der er i øvrigt ikke 2 års garanti, der er 2 års reklamationsret som er noget ganske andet, men det er jo en anden diskussion.

Den kan findt dække dine behov, men du betaler jo også for de ting som du angiveligt ikke har brug for:

* DVD Brænder
* Trådløst .N netværk
* Webkamera & kortlæser
* HDMI tilslutning

Så en maskine uden disse ting må an kunne finde billigere

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 08-03-11 11:07

Jeg synes den er smart og , den kan uden tvivl opfyld dit behov.
Det står ikke i brochuren, men der bør også være tilslutning for netværksledning. Trådløst alene er ikke altid godt nok.

Asus er et udmærket fabrikat , som sikkert vil holde i mange år.

De ekste ting, som du måske ikke umiddelbart harbrug for , koster næsten ingenting, som indbyggede.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-03-11 14:37

Det eneste minus jeg kan se,er kablet tastatur og mus.

Min 6 år gamle, hp t270,er "født" med disse dele trådløst. Som jeg synes er behageligt.

Men smag og behag...........

Der er jo så den fordel,at der ikke skal tænkes på batteri-skift, så......

Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 16-03-11 06:15

Tak for svaret transor.