/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Connectable hvordan gør vi det
Fra : johnl
Vist : 2498 gange
200 point
Dato : 25-02-11 22:58

Håber der er en som kan hjælpe mig for jeg kan ikke finde ud af det.mvh John

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-02-11 23:00

Jeg aner ikke hvad du snakker om, så jeg kan ikke hjælpe dig.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-02-11 23:30

Kommer an på hvilket program du har = åben porte i din firewall_ er en god begyndelse.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-02-11 23:40

Men hold dig endelig ikke tilbage med flere oplysninger.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 26-02-11 08:29

Har du spurgt din mor?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 26-02-11 08:31
Kommentar
Fra : johnl

Dato : 26-02-11 11:11

utorrenr 2,2 kan nok downlode men ikke oplode men selvføgelig jeg er jo ikke så klog og finder jeg noget står det på udenbys sprog og så er jeg helt på den da jeg jo kun kan Dansk
mvh John

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-02-11 12:34

du skal åbne forbindelsen mellem internettet og din computer.
det hedder: portforwarding

Det første du skal vide er hvilken port utorrent bruger.
det næste er hvilken router du har.
når du har de to ting kan du på denne side finde en fin forklaring med skærmbilleder
http://portforward.com

Siden er dog på udenbysk og det kan godt gøre det lidt svært at finde frem til forklaringen men hvis du skriver hvilken router du har kan vi smide et link direkte til forklaringen
mærke OG model på routeren , f. eks Topcom BR604

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 26-02-11 13:26

Det er et Netgear som har nr cgv824g og det er yousee som er min udbyder.
mvh John

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-11 15:26

Hold dig til Dansk ...hvis det er dét sprog du kun mestre !!!

utorrenr 2,2 := http://www.filehippo.com/download_utorrent/

..er en 'kanal' til at downloade 'alt muligt' ..fra 'andre' torrent's (= http://da.wikipedia.org/wiki/BitTorrent ).

Hvis IKKE du ved, hva' du foretager dig?

..se; så er mit råd: LAD VÆRE !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-02-11 19:51

Citat
Hvis IKKE du ved, hva' du foretager dig?

..se; så er mit råd: LAD VÆRE !!!

Tænk nu hvis der var nogen der havde sagt det til Thomas Alva Edison

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Netgear/CVG824G/default.htm