/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
det levende søkort
Fra : kivi
Vist : 1646 gange
100 point
Dato : 24-02-11 10:19

hjælp hjælp jeg har fået ny bærbar med win 7 og nu vil jeg have det levende søkort 2008 lagt ind så det er klar til sæsonen jeg kan installere det men når jeg så vil afprøve det kommer jeg ikke længere en til at indsætte cd så sker der ikke mere så hjælp mig

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-02-11 10:32

Citat
Det levende søkort er kopibeskyttet med cd-cops

http://www.baadgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=9413

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-02-11 10:33

Som navnet antyder at det nok fra 2008 og der var der ikke noget der hed Windows 7, så det er jo nok ikke kompatiblet og kan derfor ikke køre på windows 7. Hvis du har en Professionel, Enterprise eller Ultimate version af Windows 7 så kan du prøve og installere det i XP mode og køre det derfra.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 24-02-11 11:41

Som Webnoob er inde på, så er din Windows 7, en HOME version; en af Microsofts svinestreger, som ikke er bagud kompatibel.
Professionel versionen kan heller ikke helt være med, så hvis du skal køre de gamle programmer, må du ofre lidt mere, og få fat i Windows 7 Ultimate!

Jo jo Microsoft er gode til at malke brugerne!!!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-02-11 11:55

- man kan også vente til Windows 14 Extra Ultimate - CD/DVD'en vil stadig være låst...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-02-11 12:28

jeg kan oplyse er en win 7 ultimate

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 24-02-11 18:28

Tak for svaret severino.