/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Køb af god/hurtig Gamer Pc / Helst 3D
Fra : Molle7100
Vist : 566 gange
200 point
Dato : 12-01-11 18:13

Hej allesammen jeg har kig efter en Lenovo bærbar til et beløb fra 0 - 7500 Kr.
Den skal bruges til at game på og alle de nye spil der nu kommer men spiller osse Football Manager og Counter Strike.

Jeg har følge krav..
Max: 350 Gb Harddisk
En Lenovo (Hvis det er det bedste på mærkedet)
Skal være det der HD noget.
Skal kunne forbinde til Lan internet da vi har net på kabel og muligvis snart fibernet.
Så skal skærmen min være 15,6" skærm
Og så skal der være Dvd brænder på den osv.

Og når den skal køre spil skal den jo have et godt grafikkort og Processer osv

HÅBER I KAN HJÆLPE MIG PÅ FORHÅND TAK.
PS HAR KIGGET PÅ DENNE BÆRBAR

http://www.edbpriser.dk[...]

Hvad siger i? har virkelig brug for jeres hjælp

MVH
Morten

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-11 18:24

Her kan du se hvad den computer skal indeholde til forskellige spil.

Kik ind på denne side, og test din spillecomputer.
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

Klik på den lile pil i højre side af det smalle skrivefelt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-11 18:29

Lige de spil du nævner, kræver vist ikke så meget af din maskine, så når du prøver Eyvinds link

så lad som om du vil spille world of warcraft, som virkelig kræver noget

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-11 18:51

Nordsted1 - Jeg har lige afleveret en computer som havde lidt problemer med rod i harddisken.
For sjov testede jeg lige den Dell xps 420 med gamerlinket.....................den havde langt over hvad der er nødvendigt til eks. call of duty Black ops.
men de ville ikke sælge den billigt til mig.

Ps. Den er dyr og med 22 " skærm.

Kommentar
Fra : Molle7100

Dato : 12-01-11 18:53

Nej men tænker osse på på Processer er rigtig god og grafik kortet til evt nye spil som football manager 2011 og andre nye spil
Men nice Hjemmeside Trumps up til dig :)

Kommentar
Fra : Molle7100

Dato : 12-01-11 18:54

Når den så siger You have kan jeg ikke regne med det da det ikke er- min bærbar jeg sidder på lige nu :)

Kommentar
Fra : Molle7100

Dato : 12-01-11 19:13

Eyvind hvad mener du med det?
At hjemmesiden ikke virker optimalt/rigtig?

Kommentar
Fra : Molle7100

Dato : 12-01-11 19:32

Diablo 3 findes der da ikke og det er øverest på spilpriser.dk Men har i ikke nogle bud på en der ville kunne trække mange af de nye der kommer om noget tid?

Kommentar
Fra : Molle7100

Dato : 12-01-11 19:44

Se billede . Hvad skal jeg bruge for at kører det nyeste spil Dragon Orgins den bærbar jeg sidder ved nu er ikke mere end 1 månede gammel og den kan ikke kører det spil :O

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-11 19:57

Det du skal kigge efter er om den computer du vil købe har det du skal bruge til dine spil.
det er ligemeget hvilken computer du bruger til at teste med det link jeg gav dig.
Den viser hvad hvert enkelt spil behøver at computerkraft.

Kommentar
Fra : Molle7100

Dato : 12-01-11 20:06

Tænker bare på hvis man nu får lyst til de nye spil osse så er det jo trist hvis ens bærbar ikke er god nok

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-11 20:12

Så kig bl.a. på call of duty - den kræver ret meget.

Du må forberede dig på at en bærbar som skal bruges som gamer computer er ret dyr.

Kommentar
Fra : Molle7100

Dato : 12-01-11 20:15

Ja der var en der anbefalede mig den her men ved nu ikke rigtig med Acer går det ikke tit i stykker?
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=610601#extra

Kommentar
Fra : Molle7100

Dato : 12-01-11 20:16

Kræver Dragon Orgions ikke meget mere?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-11 20:25

Næ - det 2Dragon Orgions " kan min gamle Zepto lige akkurart køre med.

Men kig nu selv på dette link som jeg viste dig:

Kik ind på denne side, og test din spillecomputer.
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

Klik på den lile pil i højre side af det smalle skrivefelt, og vælg det program du vil teste.

Kommentar
Fra : Molle7100

Dato : 12-01-11 21:48

Ja okay :)