/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
RealPlayer problemer
Fra : leob
Vist : 1221 gange
100 point
Dato : 11-01-11 09:32

Jeg har i flere år kørt RealPlayer når jeg skal hente små videor fra nettet. Jeg kører Win 7 64 bit.
Fornyligt ville jeg opgradere til Plus-udgaven. Det gjorde jeg også, men er i tvivl om hvorvidt jeg reelt kører i plus.
Grunden er, at jeg i "My account" kun ser et checkmærke udfor RealPlayer men ikke udfor RealPlayer Plus.
På min "Account Page" ses derimod , at jeg er aktivt medlem af Plus.
Ind i mellem ser jeg også bemærkninger i enkelte Real-vinduer om det hensigtsmæssige i at upgrade til Plus.

Derfor oiprettede jeg en forespørsel til RP på deres support-side.
Det skete lige omkring jul og jeg fik hurtigt et automatsvar om, at de havde modtaget mit spørgsmål og at jeg normalt ville få svar inden 24 timer. Det skete ikke, men jeg tilskrev det juleferie hos RP.

Den 7. januar skrev et rykkerbrev til RP og fik et nyt automatsvar.

For en sikkerheds skyld afinstallerede jeg RP helt for derefter at installere den påny.
Samme resultat.

Nu har jeg to spørgsmål til jer:
1. Kører nogle af jer i Plus udgaven og har I samme resultat i My accont og i Account Page?
2. Er der andre, som heller ikke kan få svar fra RP?

Hi
leob

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 11-01-11 09:45

Hejsa,

Samme oplevelse her med RP + ;-(

Bluesky

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 11-01-11 11:06

Var ikke klar over at der stadig var mennesker som brugte RealPlayer :) Troede at alle droppede den for flere år siden (da jeg gjorde det selv) fordi det blev for stort, tungt, grimt og propfyldt med reklamer og spam om køb af betalingsudgaven. Der findes så mange gode alternativer, afhængigt af hvad man bruger den til.

Kommentar
Fra : leob

Dato : 11-01-11 11:27

Til NobleK
... som f.eks.?
leob

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 11-01-11 11:31

Hej leob

Ja, som sagt kommer det an på hvad man skal bruge det til. Hvis jeg skal decideret se film sker det som oftest i Windows Media Player, og det fungerer egentlig ok. Men som en allround mediaafspiller der kan æde stort set alt kan VLC f.eks. anbefales.

Kommentar
Fra : leob

Dato : 11-01-11 12:36

Så vidt jeg kan se kan jeg ikke bruge win7 54 bit
Krævet Operating systems er Windows 2003, Windows 2000, Windows Vista, Windows XP
leob

Accepteret svar
Fra : NobleK

Modtaget 100 point
Dato : 11-01-11 12:43

Snakker du om VLC?
Hvor har du set det?
På deres hjemmeside (http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html) står der "This release only supports Windows 2000 (SP4+UR1), XP, Vista and 7."
Jeg kører selv Windows 7 64 bit.

Kommentar
Fra : leob

Dato : 11-01-11 12:55

Ja
Jeg så på en download vistnok CCom e lign
Nu prøvee jeg VLC egen side og installerer derfra

Er der andre som har lignende negative oplevelser med RP?
Leob

Godkendelse af svar
Fra : leob

Dato : 12-01-11 11:24

Tak for svaret NobleK.
Det er frækt stadig at sælge plus når de nu ikke supporter det.
Jeg prøver din løsning, tak
leob