/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Dell Vostro - erfaringer
Fra : Flash77
Vist : 640 gange
120 point
Dato : 05-01-11 21:58

Jeg overvejer at købe en Dell Vostro 3700 laptop. Er der nogen der har erfaringer med Dell's Vostro serie, og evt. kan fortælle nogle ting som i synes er positive eller negative ved dem.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-01-11 22:08

De er ikke en dyt værd, de er lavet af gips

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-01-11 22:18

Naj Klaudi - de er lavet af plasicpadding.

HP Lenovo eller andet er bedre.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-01-11 00:45

Citat
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-01-11 22:08

--------------------------------------------------------------------------------
De er ikke en dyt værd, de er lavet af gips

Hvis de er lavet af gips, så er det jo helt sikkert kvalitet

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-01-11 00:55

Citat
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-01-11 22:18

--------------------------------------------------------------------------------
Naj Klaudi - de er lavet af plasicpadding.

HP Lenovo eller andet er bedre.

Jeg vil umidelbart også altid vælge en Lenovo. Jeg vil bare have den med 17" skærm, 1600x900 opløsning, numerisk tastatur med lys i tasterne, og på de punkter er udvalget fra lenovo yderst begrænset - eller helt urimeligt dyre, men jeg er enig i at Lenovo uden sammenligning er noget af den bedste kvalitet man kan få af bærbare PC'ere. Tidligere brugte jeg aldrig andet end IBM / Lenovo laptops, men jeg synes at hvis man vil have noget "vildt", så er de simpelthen for dyre. Jeg ved godt at man har PC resten af livet hvis man køber en Lenovo, men for mig skal den bare holde et par år, og så skiftes ud med noget nyere.

HP har jeg til gengæld prøvet for sidste gang. De to sidste HP'ere jeg har haft har simpelthen været de værste bærbare jeg nogensinde har haft, og vil ikke tage chancen med en HP igen.

Nu kender jeg så en der lige har købt en Dell Vostro, og har "mærket" den i burg, og den føles faktisk rigtig lækker at arbejde med, men jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har nogle lidt længere erfaringer med dem, og om de kan holde til "rigtigt" at blive brugt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-11 09:06

Prop en 19" skærm på lenovo når du skal skrive store bogstaver.
Skal du lave film eller andet er det bedst med en rigtig fladskærm.
De fås i fine gipsafstøbninger til hjemmebrug.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-01-11 11:06

Som dellansat kan jeg sagtens skrive flere sider om hvor godt det er og hvor glad jeg selv er for min Latitude E4200, jeg har aldrig haft problemer med den. Vostro 3700 er en rigtig lækker bærbar. Den nye serie fra vostro er en klar forbedring og der er ikke så mange der ringe ind til supporten med dem, men skal du købe vostro så skal det være en 3700 frem for en 3500, der er et kendt problem på 3500 serien, hvor harddisken ikke kan ses, og det kræver man får en et audio-board og et nyt harddisk kabel, som sidder på det board, men så er problemet også løst.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-11 11:18

webnoob - jeg må altså lige spørge dig......................ved du om Dell-service for privatkunder er blevet bedre end det der blev vist i TV.
Er det Dell som foretager service for private eller er det stadig outsourced.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-11 12:49

Nå men ok Flash 77 så køb du sådan en Dell, men husk at lave en gipsafstøbning af tastaturet så du ikke mister stavekontrollen.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-01-11 13:37

Det er dell du snakker med i telefonen, men selve servicen om det er en værkstedsreperation eller en on-site tekniker så er det outsourced.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-11 13:41

Ok webnoob - tak.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-01-11 21:36

Citat
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-01-11 11:06

--------------------------------------------------------------------------------
Som dellansat kan jeg sagtens skrive flere sider om hvor godt det er og hvor glad jeg selv er for min Latitude E4200, jeg har aldrig haft problemer med den. Vostro 3700 er en rigtig lækker bærbar. Den nye serie fra vostro er en klar forbedring og der er ikke så mange der ringe ind til supporten med dem, men skal du købe vostro så skal det være en 3700 frem for en 3500, der er et kendt problem på 3500 serien, hvor harddisken ikke kan ses, og det kræver man får en et audio-board og et nyt harddisk kabel, som sidder på det board, men så er problemet også løst.

Jeg har også planer om at købe den helt vilde 3700 med det største af det hele i, så på det punkt er vi helt enige

Det var en af de nye Vostroer jeg prøvede, og det var en rigtig lækker fornemmelse at arbejde med den, og den virkede gennemført.

Jamen så kom jeg da lidt nærmere beslutningen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-11 10:41

Du kan ikke bruge den alligevel.
http://www.billedeupload.dk/photo/2011-01/93808ccb/Dell Vostro.jpg.html

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-01-11 18:37

Citat
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-11 10:41

--------------------------------------------------------------------------------
Du kan ikke bruge den alligevel.
http://www.billedeupload.dk/photo/2011-01/93808ccb/Dell Vostro.jpg.html

Pokkers også.....