/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
findlet.dk
Fra : tjunk
Vist : 827 gange
10 point
Dato : 30-12-10 10:42

Var med i et spørgsmål om
http://www.findlet.dk/
Man kunne ikke finde kandu.dk - Men prøv om man så kan nu. Hvad siger resultatet?

tjunk

Kommentar
Fra : peque

Dato : 30-12-10 10:49

Ja da! 1 stk - MEN hvorfor er det lige at danskerne selv skal tilføje links for at de kan findes ????
hmmmmmmmmmmm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-10 11:01

Citat
Powered by the danish People

Kommentar
Fra : tjunk

Dato : 30-12-10 11:06

Aner det ikke. men var med her
http://www.kandu.dk/spg152535.aspx
Prøvede så at anbefale kandu.dk

Fik dette lige før:
(Som jeg videregiver til kandu.dks team eller bagmand/formand)
________________

LÆS VENLIGST HELE DENNE MAIL !!!

Websiden: "kandu.dk", som du har anbefalet på FindLet.dk er nu blevet godkendt af en administrator.

Tak for din interesse i FindLet.dk - Den Danske Søgemaskine
med mottoet: Hellere 117 "Guldkorn", end 218.000.000 links!

Vi anbefaler, at du også selv tester dit link på FindLet.dk for at sikre, at alt er i orden.
Gå til lettere søgning på Internettet her: http://www.findlet.dk/

Støt venligst vores annoncører og sponsorer - uden dem, ingen gratis søgemaskine!!!

Husk at sætte FindLet som startside på din egen PC.
Så har du også selv de bedste danske hjemmesider lige ved hånden

Hvis du kender flere gode websider, er du velkommen til også at indsætte dem på søgemaskinen

Til webmasters:

RYK LÆNGERE FREM I SØGERESULTATERNE PÅ FINDLET

HER HJÆLPER VI HINANDEN !!!

Link på FindLet er GRATIS - det eneste vi forventer er naturligvis, at du indsætter link til os et sted på DIN webside.

Noget for noget !

Websider som ikke linker tilbage os, har ingen garanti for at blive i resultatlisten på FindLet.dk

Finder vi sider der ikke linker tilbage til os, vil vi tage optagelsen op til overvejelse og forbeholde os retten til at slette pågældende side uden yderligere varsel.

Vi værdsætter links til os meget højt, og belønner websider der linker til ToTalFerie.dk og/eller FindLet.dk med en højere vægt på DIN webside.
Dette vil give dig flere besøgende, da din webside rykker længere frem i søgeresultaterne
Din webside "kandu.dk" kan få en vedvarende højere vægt på FindLet.dk, hvis du indsætter link til
vores hovedsponsor: ToTalFerie.dk og/eller FindLet.dk på din egen hjemmeside.

1 link til os på en underside vil give dig en vægt på 2.00
2 links til os på en underside vil give dig en vægt på 4.00
1 link til os på din Forside vil give dig en vægt på 4.00
2 links til os på din Forside vil give dig en vægt 8.00

Højere vægt, end du kan opnå ved at indsætte links til os på din webside, opnås automatisk, og helt
afhængigt af hvor mange unikke gæster du sender til os. Din sidevægt kan komme helt op på 10.00
(Ved optagelse er din webside tildelt vægt 0.00)

Sådan gør du:
Indsæt link på din webside, og send os så en mail med link til den side, som du har indsat link/s på.
Brug disse link: www.totalferie.dk og/eller www.findlet.dk

Kode/r til at kopiere og indsætte på din webside, finder du her:
----------------------------------------------------------------------
<a href="http://www.totalferie.dk" title="Ferie og Rejser til Danmarks
Bedste Priser" target="_blank">ToTalFerie.dk ..så behøver du kun at lede et sted!</a>
----------------------------------------------------------------------
<a href="http://www.findlet.dk" title="Find hvad du søger meget lettere end du plejer
..også sider du sjældent finder andre steder" target="_blank">FindLet.dk ..hellere 117 "Guldkorn" end 218.000.000 links!</a>
----------------------------------------------------------------------
(Links på websider med pornografisk, anstødeligt, voldeligt, racistisk eller diskriminerende indhold accepteres ikke)

Efter et par dage vil dit link automatisk få højere vægt og du rykker længere frem i resultaterne på FindLet.dk

Du har også mulighed for at indbygge FindLet på din egen webside i form af et søgefelt!
Se hvordan på dette link - http://www.findlet.dk/seek.php

Så Let er det

Venlig hilsen
FindLet.dk
Hellere 117 Guldkorn end 218.000.000 links
__________________

Hvad mener I om det?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 30-12-10 11:08
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-12-10 11:26

Med din ihærdige indsats tjunk skulle jeg måske have givet dig points,
men EXTERMINATOR kom med oplysninger om søgemaslinens alder,
som var en del af mit spørgsmål...

Har opgivet at benytte findlet.

Godt Nytår,
Svend

Kommentar
Fra : tjunk

Dato : 30-12-10 15:28

findlet er ikke så let at finde noget på, men morsomt, at man selv kan sætte link på, så der gør ikke noget med points, svendgiversen. Den fine shinysearch er bedre

Godkendelse af svar
Fra : tjunk

Dato : 30-12-10 15:29

Tak for svaret refi.