/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
codec
Fra : kivi
Vist : 513 gange
50 point
Dato : 18-12-10 08:11

findes der ikke en codec som kan klare alt jeg bruger k lite men støder alligevel på ting den ikke kan klare så det ville være rart om der findes en som kunne klare alt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-12-10 08:24

K-Lite kan klare ALT det normale....

Støder du på mediefiler den ikke kan klare er det fordi det er "lyssky" sider der vil have dig til at installere noget (for deres skyld).....

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 18-12-10 08:26

giver refi ret

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-12-10 09:14

Men ellers kan du jo bare afspille i VLC Palyer fra Videolan. Den spiller alt.

http://www.videolan.org/

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 18-12-10 10:13

K-Lite Full kan klare alt, K-Lite findes i forskellige pakker med flere eller færre codes, vælg Full pakken så kommer du aldrig til at mangle codecs til lyd eller video igen:
http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/
husk at afinstallere gamle codes før du installerer nye

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 18-12-10 13:43

Tak for svaret o.v.n..