/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
TAK KANDU
Fra : idiotto
Vist : 1385 gange
100 point
Dato : 25-11-10 21:55

Juhuuu og tak Kandu.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-11-10 21:56

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-10 22:41
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-11-10 22:50

Ja ans...,man bliver ikke forbavset

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-11-10 22:51

Nu kan jeg også sige TAK Kandu her havde ellers været lidt fredeligt et stykke tid, men spam profilen kan ikke holde sig væk, Tak til Kandu for endnu en udsmidning kan i ikke blokere helt for den nar?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-10 22:53

piaskov

Hvad du af i dit første indlæg ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-11-10 22:53

Citat
kan i ikke blokere helt for den nar?

OG GI' OS KLUMME TILBAGE....NUUUUUU

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-10 23:01

Man kan da holde sig væk fra Rudolphs tråde.... men har klumme så først været der brækker pc'en ned

så hvem er mest generende??

Rudolph er kun ude på at få opmærksomhed, så hold op med at blive ved med at kommenterer i dem,hvis i ikke ka li ham, eller giv et ordentligt svar, så han lukker sit spørgsmål hurtigt igen... det kan da ikke være så svært

Forøvrigt har i aldrig set Rudolph tale svinsk.... skrive dumme spørgsmål, ja, men han er da aldrig ondskabsfuld/modbydelig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-11-10 23:09

Citat
Man kan da holde sig væk fra Rudolphs tråde....

Jaaa nogle ka'

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-11-10 12:54

@ans.
Citat
--------------------------------------------------------------------------------
piaskov

Hvad du af i dit første indlæg ?

Jeg af kændt naturligvis...det er jo bare igen igen ham...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-11-10 14:13

Det eneste der trøster mig at det koster Jørn penge hver gang han skal lave en ny profil, det koster et mobiltelefonnummer.
Så man kan håbe at han ikke gider mere. Bare synd at Klumme røg også.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-11-10 17:44

Jeg savner i profilen Klumme

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-11-10 16:49
Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 27-11-10 16:53

Hej Klaudi - interessant profil.
Det kunne sagtens være en tidligere bruger - de nye plejer ikke, at skrive så pænt.
Men hvem det er, opdager vi nok på et tidspunkt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-11-10 16:57

ja da, det linger noget kænt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-11-10 17:18

Synes også det ser bekænt ud

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-10 20:56

Det ser "kænt" ud, og hvis det er det, så er det ikke godt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-11-10 21:12

Jeg tror i har ret, desværre. Men det får vi hurtigt at se.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-11-10 11:22
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-11-10 11:44

Citat
Øh måske her også

det er den samme som jeg skrev

og den er go' nok det er JR

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-11-10 12:18

Citat
og den er go' nok det er JR

Ja desværre.

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 28-11-10 21:09

piaskov

Jeg nåede lige at se, inden du lukkede dit spørgsmål om Klumme, at du skriver at jeg har mindst 2 profiler på kandu.dk.

Hvor har du dog det fra?
Hvilke andre hentyder du til, må jeg spørge?

Jeg har denne ene, som du i øvrigt har blacklistet,
og det er du meget velkommen til.
Men, derfor kunne jeg ikke gå ind i det spørgsmål, og fortælle dig det.

Altså en gang til:

Jeg har kun denne ene profil, som jeg vil prøve at hjælpe andre med,
så godt jeg nu kan.

Samt, måske spille et spørgsmål med, en gang imellem.

Hvis det ellers er muligt.

Ingen behøver jo svare!

Alle er velkommen til at blackliste mig!

Kan vi så ikke snart få JuleFred?

Mvh Jørn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-10 21:22

Citat
Kan vi så ikke snart få JuleFred?

Mvh Jørn

Du er en pestilens på kandu.

Så længe du er her, bliver der ikke fred og

Nu må kandu stramme ballerne og smide dig ud for altid.

idiotto

Hvad er det du takker kandu for ?????????????????

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-11-10 21:27

Er du så glad nu JR, du har snart fået splittet hele kandu, fået lavet om på medlems systemet,
fjernet præmierne, smidt krumborg ud og cremepigen,
og du er selv blevet smidt ud 50-60 gange, hva' er du egentlig ude på?

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 28-11-10 21:53

Citat
hva' er du egentlig ude på?

At blive behandlet, lige som jer andre - Lidt seriøst, lidt humoristisk, - og ikke blive "overfaldet",
hver gang jeg viser mig på arenaen ...

Jeg har da ikke ansvar for alt det andet.
F.eks er det ikke mig, der har smidt mig selv ud, vel?

Og de præmier, som du nævner - de var der jo heller ikke alligevel !

(Det har I da brokket jer over i en uendelighed, ikke sandt?)

NEJ - jeg er ikke specielt glad - Er rystende ligeglad om de profiler du nævner, er smidt ud eller ej.

I øvrigt, hvor kan du vide, at den samme person, som stod bag disse profiler, som du omtaler,
ikke stadig er her? - Altså under et andet navn, naturligvis ...

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 28-11-10 22:00

ans - lad nu være med at påstå, at det kun er mig, som er årsag til, at der ikke er fred og ro
på kandu.dk !

Det er der da, mange andre end lige mig, personligt, som bidrager til.

Og jeg kommer ikke for at skabe ufred, yderligere.

Black mig, som du plejer, - lad være med at svare på mine spørgsmål -
undgå mig, ignorer mig ...

Så får du fred, ans - og jeg lader dig i fred

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-10 22:09

Citat
sne-fnug

Dato : 28-11-10 22:00

--------------------------------------------------------------------------------

ans - lad nu være med at påstå, at det kun er mig, som er årsag til, at der ikke er fred og ro
på kandu.dk !

Du skal ikke belære mig om, hvad jeg vil påstå.

Du er efter min mening en pestilens på kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-10 22:14

Hvis kandu vågner i morgen, bliver du sikkert sendt ud i kulden igen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-11-10 22:25

Halleluuuuuja så kører han igen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-11-10 22:55

Citat
Så får du fred, ans - og jeg lader dig i fred

BARE VI ANDRE OGSÅ FIK DET FOR DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!

Du er jo også HER gået ind i din egen tråd ...bare med en anden profil .

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 29-11-10 07:10

Citat
BARE VI ANDRE OGSÅ FIK DET FOR DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!

Du er jo også HER gået ind i din egen tråd ...bare med en anden profil .

Du kan da godt få fred for mig. Du har jo allerede, som du har for vane, sat mig på din blackliste.

Desuden er det altså IKKE min egen tråd. Profilen "idiotto" kunne jeg godt have fundet på,
for det er et opfindsomt navn, men det er altså ikke min!

Har ikke andre profiler end sne-fnug.
Alle tidligere er jo væk.

Men fortæl mig endelig, hvis du kender til flere profiler, som du mener er mine, Pia

Mvh Jørn
+ Kan alle her, i sytråden, nu have en fortsat god vinter dag ...

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 29-11-10 07:15

Citat
Du skal ikke belære mig om, hvad jeg vil påstå.

Du er efter min mening en pestilens på kandu

OK - Godt ord igen, så.

Og det har du da ret til at mene, ans, vi lever jo, heldigvis i et frit land,
og jeg vil til gengæld undlade at fortælle dig, hvad jeg mener om dig, ans.

Kommentar
Fra : idiotto

Dato : 29-11-10 12:01

mig ikke være ham med røde tud
helskøre er jeg bare mig

mig takke Kandu mange gange for fine blackliste

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 30-11-10 07:14

du flinke idiotto aldrig ville få en sjanse tel at kom in i Dænmak

i følje di ny poæng sustemer - såm Regerengem har har har indførd i våres dajlige

Fadrelan - Med dit Modersmøl ... Du må gå til Dænsk kursys !

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 30-11-10 07:23

Dænks sprov er ny ogsæ svørt - så du er ikke en idiåt, idiotto !

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 30-11-10 09:14

Hvem dælen er profilen "KANDU", som du vil give dine points til, idiotto?
Findes der en sådan person?
Men, for en sikkerheds skyld, så siger jeg da også TAK KANDU! - Hvem du så, end er ...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-11-10 09:22
Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 30-11-10 11:25

!

Medlemsdato : 29-05-2001
Seneste login : 04-09-2010

Gammelt medlem, og stadig aktiv !

Han ser da rigtig flink ud !

til kandu !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-10 11:52

Det er jo bare en bruger på kandu

Jeg tror ikke det er den bruger, som idiotto takker.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-11-10 12:22

Ved jeg godt

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 30-11-10 20:28

I de 2 nyeste hadetråde, oprettet at 3773, fortæller refi, at jeg har flere profiler ...

Men det passer nu ikke !

Så skal det være nogen, som jeg har oprettet for lææææænge siden, og som jeg ikke har opdaget eksisterer.

Og hvis de evt. findes - så har de ikke været i brug.

For jeg kender dem, som sagt ikke.

Derfor 3773, refi, ans o.s.v - Stop venligst med at sprede rygter om at jeg har flere end denne éne profil !

Det syntes I vel også er mere end rigeligt, ikke?

Men hvorfor dog udsprede falske usandheder om forskellige af mine, forhenværende, profiler, som ikke er aktive?

Lad mig dog være i fred. Tak !

Black mig på jeres personlige blackliste. Og lad være med at kommenterer mine spørgsmål.

Jeg er ikke ansvarlig for at Kandu.dk har blacklistet alle de profiler, som I åbenbart savner så meget !

Har heller aldrig skrevet til kandu.dk om at blackliste personen bag alle disse profiler.
Eller personerne (hvis der evt. er flere)

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 30-11-10 20:32

Grunden til at jeg skriver her, er at 3773, vanen tro, har udelukket mig i sin hade-tråd.

Men personen er åbenbart helt fascineret af mig,
og det forstår jeg sq da ikke!
Siden personen ikke bare ignorerer min eksistens.

TÆNK dog på noget andet, 3773 & refi !!!!

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 30-11-10 20:36

Kommentar
Fra : [Er online] 3773 [Tre en halv stjerne]

Dato : 30-11-10 20:03
Skide være med Jørn. Ham kan man altid smiley-crashe og blackliste. Og før eller sidden smutter det for ham, og så ryger han ud.

Mere træls er det da at man udelukker brugere som No1Here og Creamygirl. Klumme er også savnet hos mig, men han har selv bedt om balladen.

   sne-fnug, du har følgende muligheder
Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af 3773, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 30-11-10 20:41

Du får nu lidt svært med at smiley-crache mig, 3773 !

Jeg har blacklistet dig, så det går vist ikke !

Du bruger måske nogle af dine andre profiler?

Eller har du tænkt dig at gå ind i de spørgsmål, hvor jeg evt. deltager?

Hvis du har det, så tror jeg da de andre kandu.dk brugere bliver godt sure på dig, ærlig talt!

TÆNK dig lige lidt om, 3773...

3773 gange !

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 01-12-10 06:08

Kan de stridende parter dog ikke holde våbenhvile?

Det er, trods alt, snart Juul ...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-12-10 17:23

Ved du hvad Jørn, Kandu er meget hyggeligere uden dig. Du kan ikke lade være med at provokere. Du evner ikke den stille og rolige kommunikation. Og på et tidspunkt er vi alle blacklistede og så undrer du dig igen over hvorfor ingen svarer på dine spørgsmål.

Jeg tror desværre at du er uden for pædsgogisk rækkevidde. Så tag og forsvind.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-12-10 17:46

Citat
Jeg tror desværre at du er uden for pædsgogisk rækkevidde. Så tag og forsvind

Hørt, så pil a' med dig JR

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 01-12-10 18:22

granner01 ...

Jeg kan godt finde ud af ikke at provokere!

Grunden til at jeg gør det, skyldes - UDELUKKENDE : At folk her ofte selv starter med at provokere
mig !

Taler (skriver!) folk pænt, så taler (skriver) jeg også pænt !

Og I er ikke alle blacklistede !

Faktisk er det MEGET imod mine principper for ytringsfrihed !

Men nu har jeg blacklistet dig, granner01 + Klaudi ...

Fordi I ustandselig irettesætter på mig - sladrer til andre profiler, sladrer til Kandu.dk
(det gælder vist først og fremmest for granner01, så vidt jeg ved !)

Hold jer væk fra mig - Og lad mig få lov til at være i fred !

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 01-12-10 18:39

granner01 ...
Jeg forstår dig faktisk ikke ...
Har læst at du opfordrer folk til helt at tie mig ihjel, og det er da OK.
Og så bliver du alligevel mopset over, at jeg, meget mod min vilje, har blacklistet dig...

Hænger det sammen?

Hvis du alligevel ikke agter at deltage i mine spørgsmål - hvorfor brokker du dig så,
fordi du er blevet blacklistet ?

Og - jo jeg vil gerne have en ordenlig kommunikation med dig, faktisk.

For jeg syntes du har nogle interessante indfaldsvinkler !

Klaudi, har også - Før i tiden, været til megen hjælp !

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-12-10 19:02

Citat
Klaudi, har også - Før i tiden, været til megen hjælp !

Det syn's jeg da at jeg er endnu

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 01-12-10 19:19

Natullervis er du det Klaudi !

Meget stor hjælp endda ! ... Generelt !

Jeg har da også stor lyst til at ophæve den blackliste, som jeg har lavet -
mod mine principper ...

Men har, på den anden side, ikke spor lyst til - igen, igen og igen at blive mødt med
"chikane" ....
(Har ikke noget imod almindelig gemytlig "små mob")

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-12-10 21:04

Jeg bliver aldrig mopset. Jeg elsker at du har blacklistet mig Jørn. Bere bliv ved med det.

Men det ændrer ikke på at Kandu er en roligere sted uden dig.

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 02-12-10 09:52

Citat
OG GI' OS KLUMME TILBAGE....NUUUUUU

Ja, jeg har ikke noget imod det.

Vedkommende person er jo sød, rar, omgængelig, hjælpsom, og så videre ...

Har aldrig truffet en mere elskværdig person på et forum -
nogensinde !!!!

Forstår 100% at personen er et stort savn for Kandu.dk - ud over det sædvanlige ...

Men - Er i sikker på at personen ikke er her i forvejen?

Kalder sig bare noget andet ...

Ja, jeg ved det ikke - Vil heller ikke fortælle det.
I tror det ikke alligevel ...

Og det er jo også rystende ligegyldigt ...

Her er jo fake profiler med mere end én profil i massevis ...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-12-10 11:56

Du er paranoid Jørn, Klumme er her ikke og han har heller ikke profiler han kan bruge her. Jeg ved du tror at han har lige så mange som du har haft, men det har han ikke. Det er du den eneste der har haft.

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 02-12-10 12:55

granner01 ...

OK så siger vi at jeg er paranoid ...

Og at Klumme ikke er her ...

Derfor må vedkommende person alligevel gerne, for mig, komme tilbage -
under de 2 "officielle" navne Klumme og Krummen ...

Og NEJ - Jeg siger IKKE at vedkommende person har haft lige så mange som jeg har haft !!!!!!!!!!!!!!

Det har jeg ALDRIG påstået - hverken dén person - eller nogen andre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg siger blot, at der er nogen her, som lader som om, at de kun har én eller højest 2 profiler ...

Og det er vist en sandhed med modifikationer.

Jeg er ligeglad i begge ender !!!!

Men så forstår jeg, på den anden side ikke, at man hele tiden skal fortælle om hvor mange jeg

HAR haft - Og de fleste var jo oprettet for sjov ...

Eller, hvis man var blacklistet i et "sladre-moppe-spørgsmål", som visse personer opretter ...

Skal vi så ikke snart lade være med at snakke om profiler, profiler og profiler ?

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 03-12-10 07:09

Hold da helt jule-ferie ...

Overvåger I hinanden?

Hvem der er så formastelige til at svare,
hvis de nu ikke må for "Overdommerne"

Er det ikke sølle ?

Må folk her ikke have en selvstændig mening?

Uden at blive irettesat og mobbet ?

http://www.kandu.dk/spg151885.aspx

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 03-12-10 09:08

Utroligt at såkaldt "voksne" mennesker skal bestemme over andre mennesker,
som er så "frække", at de tillader sig at svare på spørgsmål.

Lige som Jehovas Vidner, der ikke må omgås "udstødte", og gør de det,
så bliver de selv "udstødt" ...

Er Kandu.dk en "religion" med en lov om ensrettet tænkning ?

Hvem er det selvbestaltede "ældre-råd" så her på kandu.dk ?
som svinger pisken over selvstændige personer, som Nordsted1 og IBM760 ...

For sløjt !

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 03-12-10 11:55

Til medlemmer af Jehovas Vidner, som læser dette, så vil jeg da lige fastslå,
at jeg har INTET mod dem eller deres religion !

Det var bare et eksempel ...

Men, helt ærligt, kan I ikke selv se (læse) hvor u-demokratiske I er ?

Træder nogen uden for normen, som ... ja, hvem bestemmer ?

og og igen ...

Hvad er I dog så bange for ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-12-10 12:23

Så er idioten gået i selvsving igen

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 03-12-10 12:32

Hej Klaudi ! - Mr. Swingking ... !

Har vi det ikke herligt ... ?

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 03-12-10 13:55

Ja, som Nordsted1 siger:

Tak for opmærksomheden, ans !

Du må da have nogle gevaldige problemer !

Har du virkelig ikke andet at gå op i end mig og mine bandanaer
http://en.wikipedia.org/wiki/Kerchief
som du så smagfuldt kalder svaleklude.

Og, som sædvanligt, er det uforskammet at oprette disse
hade-moppe-rakke-ned tråde mod en profil, som ikke kan svare igen !

På grund af at man er blacklistet i tråden ...

Hvad f... er I for nogle sølle mennesker?

Lad os da kommunikerer på et høje plan !

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 03-12-10 14:04

Nåh, men fred med dig ans o.s.v, der laver disse hade-tråde + blacklister ...

Det er I jo gode til, og det går I jo meget op i ...

Hvad ville I dog gøre, hvis I ikke kunne rakke ned på nogen?

Enten mig - eller en anden, som I har for vane ...

Eller jer selv ...

Jooo, I er da nogle hyggelige mennesker ...

Der er stil over jer ...

Men, hatten af for Nordsted1 og IBM760 ...

Ved godt, at de ikke er mine "fans" - men de tør da gå imod mobbe-banden ...

Tror jeg da nok ...

Men kom dog endelig med noget mere, ans og andre ...

Det er da så hyggeligt ...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-10 14:17

Citat
Ved godt, at de ikke er mine "fans"

Det har du fuldstændig ret i

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 03-12-10 14:48

Nemlig !

Men jeg syntes til gengæld at du er meget fornuftig, Nordsted1 ...

Og så det det da totalt til grin at kommunikerer i to tråde !!!!!

Men ans, o.v.n og andre har jo, som sædvanligt, blacklitet mig i deres tråde ...

Hvad der ikke ligefrem fremmer kommunikationen

Men kom da her ind i denne tråd, hvis I vil slås ...

I samme boksering ...

Jeg er svag og I er mange - I kan jo hurtigt få mig slået i gulvet !

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 03-12-10 15:20

Tak til granner01 - Det hjælper helt sikkert, at du igen igen igen igen sladrer til kandu.dk

Får du en stor medalje ?

Og har du tænkt på, at andre end jeg er til gene ?

F.eks den person, som I savner så fantastisk meget ?

Vedkommen har forfulgt mig fra 1. dag jeg kom ind her på kandu.dk !!!!!

Og også mange andre, har denne fantastisk profil været grov mod og forfulgt !!!!

Er det en person, som man savner ????

Så Tak for kaffe ...

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 03-12-10 15:52

Nåh, men så tak for denne gang, hvis jeg bliver slettet ...

Ses vi igen ?

Måske .... Måske ikke ...

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 03-12-10 16:05

Man kommer da helt til at savne sådan nogle folk som jer ...

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 03-12-10 17:35

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 03-12-10 17:49

Har fjernet alle fra den blackliste, som jeg selv er i mod.

Hvis ingen alligevel "må" kommenterer mine spørgsmål og tips,
så er der jo ingen grund til at have sådan en personlig blacklisten, vel ?

Og måske er jeg smidt ud i morgen ...?

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 04-12-10 07:25

Rigtig,, God Lørdag til alle mine uvenner her på kandu.dk !

Specielt til ans, granner01 og o.v.n ...

Næste gang nogen opretter en hade-mobbe-skælde.ud-pisse.på-svine.til-tråd ...
så vær dog lige så anstændige at lade være med at udelukke jeres offer i samme tråd,
som i sviner vedkommende til i lange baner ...

Ja, jeg syntes bare at det er under al kritik, sådan en opførsel

Både ulækkert og, ikke mindst : fejt !

Nåh, med God Weekend alligevel ...

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 04-12-10 07:33

Vær dog anstændige - Det er OK at kritiserer andre mennesker, med det bør da foregå i samme tråd.
Hvor personen, det over-pisses på har en chance til at svare igen !

Alt andet er uværdigt og sølle !

en

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 05-12-10 10:30

Hej ans .. Nåh du giver nu 500 points for dit spørgsmål ...

Du er da gavmild !

Er du ude på at beskikke kandu.dk brugerne ?

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 05-12-10 10:34

sne-fnug, du har følgende muligheder
Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af ans, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Sikke da en heltinde/helt du er ...

100000000000000000000000000000000 points til dig, for dit mod ....

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 05-12-10 10:50

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-10 11:04

sne-fnug

Hvis du lige bruger din savleklud til at tørre øjnene med, så vil du se, at spørgsmålet ikke er stilet til dig.

Citat
Er du ude på at beskikke kandu.dk brugerne ?

??????????????????????

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 05-12-10 13:37

ans - Næh, det er ikke stilet til mig ...
Men åbenbart om mig, ikke sandt ?

+ At du savner din ven Klumme ...

"Bestikke" - Ja jeg mener 500 points for et godt svar ...

Som er ????

Klap så i med at omtale mine bandanaer som "savleklude", dit nuttede væsen

Men kom endelig ind i tråden igen, og hulk noget mere, ans ... !

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-12-10 14:05

Tag nu godt fat om savlekluden med begge hænder og stram godt til
slip ikke før du har været blå i hovedet i mindst 10 min. eller hop i havnen

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 05-12-10 15:19

Tak,, sikke da et godt råd, klaudi ...

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 05-12-10 15:22

Hvem opfandt hagesmækken ?

http://da.wikipedia.org/wiki/Kong_Saul

Har I virkelig ikke andet at gå op i ???

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 05-12-10 15:40

*********************************************************
Hvorfor kan I dog ikke holde jer i skindet ?
Man må jo ikke kommenterer noget som helst jeg siger ...
Har I helt glemt det små venner & uvenner ?

*************************************************

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-10 15:03
Jeg tror jeg er blevet misforstået, ignorer alle spørgsmål og tip stillet af Jørn og lad være at kommentere noget skrevet af ham i andre spørgsmål, kort sagt frys kalorius ud - minus 80 grader eller deromkring når fjolset viser sig.
Det har ikke noget med at stille spørgsmål at gøre, men total ignorere en så opmærksomheds søgende profil kan sagtens gøre udslaget at han/hun trækker sig fra Kandu.

Ved godt det er utopi at tro ALLE vil holde sig i skindet

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 05-12-10 17:10

Spørgsmål afsluttet ...

Så kan man da hurtigt kravle op på Kandu.dk Hitlisten ...

Når man får 500 points for sådan en omgang gylle ...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-10 18:32

Citat
Det har ikke noget med at stille spørgsmål at gøre, men total ignorere en så opmærksomheds søgende profil kan sagtens gøre udslaget at han/hun trækker sig fra Kandu.

Hvorfor har det ikke noget med at stille spørgsmål at gøre... ??? giver det da ikke opmærksomhed??

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 05-12-10 19:37

De såkaldte "seriøse" kandu.dk brugere er da totalt useriøse - med al den points-bytteri - Ting og sager.

Nåh, men bare de morer sig, så er alt jo godt ...