/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er det ikke på tide?
Fra : o.v.n.
Vist : 1064 gange
250 point
Dato : 30-11-10 22:12

At Kandu teamet kommer på banen og fortæller hvad der foregår her på siden lige for tiden?
Hvorfor blackliste profiler som stort set ikke er på og ikke har været det meget længe?
Spørgsmålet er direkte stilet til teamet bag Kandu - bliv lidt synlige bare for en kort bemærkning

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-10 22:47

Jo det er på tide!

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 30-11-10 22:59

O.v.n jep kandu bør komme på bane men de tør ikke god jul OVN

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-10 23:06

Jeg er så ikke en del af teamet ......

men jeg synes, det er på tide, at teamet følger op på de "mangler" der er .... og få ryddet op i det, der er for for meget.

men kan de finde ud af det .... nej det kan de ikke og

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-11-10 23:38

Citat
At Kandu teamet kommer på banen og fortæller hvad der foregår her på siden lige for tiden?

Hvorfor sku' de gøre det nu.
Det har de jo kun yderst sjældent gjort gennem årene.

Jeg har sgu snart opgivet at følge med herinde.

Jeg har erfaret at Krumme/Klumme er hældt ud og ligeledes No1Here og creamygirl.

Men hvorfor og hvad der er gået forud, det kan jeg ikke gennemskue.

Jeg har set et par spredte bemærkninger hist og pist om en "mangeprofil"...

og "nu er han allerede oprettet med tre nye profiler".
Jamen, er det nu noget man ved eller bare noget man tror .

Og hvordan finder man lige alle de nye profiler.
der er jo ikke et kartotek hvor man kan søge efter senest oprettede o.s.v.

Aner ikke hvem det er der kaldes mangeprofil, tror ikke jeg kender vedkommendes profilnavne, indlæg og historikker...jeg har altid undret mig såre meget over det (tilsyneladende??) store kendskab og den evne, der er blandt visse brugere, til at spotte dobbeltprofiler og finde baggrundsviden om forskellige personer.

Hvor får I det fra ???

Tag nu bare en profil som No1here....jeg er da helt uforstående over, at den profil er banned.
Jeg ka' sgu ikke gennemskue, om det er en dobbeltprofil og i så fald til hvem

Men en ting ved jeg

Forvent ikke nogen som helst forklaring fra højere sted....
Der vil være større sandsynlighed for at vinde 7 rigtige i Lotto

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-10 23:43

Citat
Forvent ikke nogen som helst forklaring fra højere sted....
Der vil være større sandsynlighed for at vinde 7 rigtige i Lotto
også min fornemmelse, men håbet er lysegrønt ved du, og en gang skal jo være den første

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 30-11-10 23:54

Nej reaktion fra teamet bag Kandu får man ikke. Trist men sandt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-10 00:00

Man udvikler en næse for den slags Dova. Hyggeligt at høre fra dig iøvrigt.

På andre sites har vi anvendt at vi clearede nye brugere. Ved mærkværdige mail adresser/manglende svar har vi simpelthen undladt at give dem adgang. Endvidere har sites'ene haft flere moderatorer der simpelthen fjerner uønskede indlæg og beder brugerne opføre sig som vi vil have det (altså det der står i vores regler).

Problemet for kandu har jo været at man har løjet så mange gange man ikke kan huske den ene løgn fra den anden! Dernæst har man demonstreret ret voldsom inkonsekvens. Så er det svært pludselig at skulle være konsekvent. Man har tilladt utrolige mængder overtrædelser af de regler man har nedskrevet. Så er det svært pludselig at håndhæve disse.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-10 00:02

Kandu har ikke styr på noget. Noget så simpelt som deres ure .... kan ikke "gå" så de passer tiden

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-12-10 00:09

Undskyld, men er forvirringen ikke et resultat af al mistroen omkring Jørn mange profiler. Jørn har troet at Klumme var Creamygirl og har skrevet det flere gange. Selv om han gentagne gange fik at vide at det ikke passede så troede han det ikke. Og så har Klumme uheldigvis spammet en af Jørns tråde med smiliys. Og det har Kaldu selv fundet ud af og vupti, så var de alle ude. Men hvor NoOneHere kommer ind i billedet, det aner jeg ikke.

Så jo Kandu trænger til at tage sig sammen.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-12-10 00:19

hvor er det hyggeligt at se alle de gamle navne igen.
jeg er en af dem, som lurpasser og hurtigt skimmer siden.
der har været for mange ukvemsord.
heldigvis har der øjeblikkelig været hjælp at hente, når jeg har haft brug for det.
kun derfor fortsætter jeg.
teamet synes at være afgået ved døden - ikke en gang bare på stand-by.
mange har i tidens køb stllet spørgsmål uden at få svar.
en skam, at det ikke fungerer.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-12-10 00:53

Jamen, jeg vil da bare stemme i, i samme rille på pladen.

Teamet tror åbenbart, at sitet klarer sig selv......

Skal vi så ikke bare have det rart - vi er jo alene hjemme

Kommentar
Fra : alka

Dato : 01-12-10 06:38

.... i dag er der flere og flere der får psykiske påroblemer, det viser sig også herinde på kandu - men det er jo frivilligt, at være på kandu!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-12-10 11:08

Camillasmoster

Den var god, den med at vi er alene hjemme og kan gøre hvad der passer os.

Ja vi han bare gøre hvad der passer os og så være hele enige om at tige Jørn ud, helt og aldeles ignorere ham. Hvis vi er enige om det, så forsvinder han nok af sig selv.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-12-10 19:16

Citat
.... i dag er der flere og flere der får psykiske påroblemer, det viser sig også herinde på kandu - men det er jo frivilligt, at være på kandu!

.. og har disse mennesker ikke også fortjent respekt........??? Så der er nogle, der skal stikke en finger i jorden, før de brænder fordommene af!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-12-10 20:23

Ingen reaktion fra teamet ikke helt uventet men nu hæver jeg point lidt og venter med at acceptere et indlæg.
I er velkommen til at skrive jeres mening om den blacklistning af brugere som teamet tilsyneladende bruger helt vilkårlig lige for tiden

Men det er ikke en sludretråd hvor i kan snakke indbyrdes småsnak, som camillasmoster og granner01 er begyndt på

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-12-10 20:51

Jeg kan da lige se, at No1Here ikke er blacklistet mere:
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=255210
Så det må være en fejl, som er blevet rettet!

Og det samme for creamygirl
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=163383

Så tingene skifter ligeså hurtigt, som vejret

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-12-10 20:59

Citat
Så det må være en fejl, som er blevet rettet!
så læser teamet altså med selv om vi ikke hører fra dem

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-10 21:29

Lidt er der så sket, men ikke nok

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-12-10 23:22

Citat
Hyggeligt at høre fra dig iøvrigt

ILM 3773

Citat
Jørn har troet at Klumme var Creamygirl

De tanker tror jeg så ikke, at Jørn.....og jeg er alene om at have haft fra tid til anden

Citat
Men det er ikke en sludretråd hvor i kan snakke indbyrdes småsnak

Ups

Skynder mig at udtale mig om det vi godt må her i tråden

Og jeg kan konstatere, at No1Here ikke længere er No1wasHere, men derimod No1isHere

Og også creamygirl ....som måske/måske ikke havde fortjent at blive BL'et..who knows ..måske det var med tilbagevirkende kraft for en eller anden forseelse i 2007 engang

Så synz jeg ozz, at Klumme skal ha' lov at komme tilbage NÅ

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 250 point
Dato : 01-12-10 23:28

det er altså en underlig fornemmelse at sidde med.
flere efterlyser en reaktion fra det tavse team.

ibm760 opdager, at noget er sket. men hvorfor skal det ske på den tilfældige måde, og ikke ved at teamet giver sit besyv med her.

det virker lusket og osse lidt trist, at kommentarerne mangler fra dem, som har udført handlingen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-12-10 20:23

Til gengæld trives mængden af lallede indlæg, og fuldkommen bavlede spørgsmål ganske godt, nu hvor Klumme ikke er der. Trist.

Men trods alt rart at tiiimet rettede de to af uretfærdighederne. Nu mangler vi bare een + håndhævelse af en bortvisning. En tilhørende forklaring ville da også være rar!

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-10 21:28

Tak for svaret aasenissum. jeg lukker nu og accepterer dit svar
Citat
ibm760 opdager, at noget er sket. men hvorfor skal det ske på den tilfældige måde, og ikke ved at teamet giver sit besyv med her.

det virker lusket og osse lidt trist, at kommentarerne mangler fra dem, som har udført handlingen.
og desværre er der lallede indlæg og spørgsmål, hvorfor hulen kan vi ikke blive enige om at holde os langt væk fra den profil de seneste blev lukket før jeg kunne nå at se hvem det er som ikke kan lade være at kommentere lallede spørgsmål - og jeg gider ikke forære profilen point ved at købe svaret.

En slags konklusion må så være: Teamet er revnende ligeglade og lader os sejle uden styrmand

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-12-10 21:46

Citat
hvorfor hulen kan vi ikke blive enige om at holde os langt væk fra den profil

endelig blev det sagt igen igen igen- det er et rigtig godt spørgsmål-

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-12-10 23:46

tak til o.v.n. for din godkendelse.