/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
trojaner
Fra : kivi
Vist : 918 gange
100 point
Dato : 28-10-10 08:35

hjælp hjælp mens jeg har søgt på noget som kunne fortælle mig hvorfor jeg ikke kan få forbindelse til internettet er jeg blevet besat af en trojaner ,på min stationær, er der et godt program som kan fjerne skidtet , jeg har prøvet kaspersky og flere andre uden det ønskede resultat

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-10-10 08:45
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-10-10 08:45

hvad skriver kaspersky og andre = siden de ikke kan fjerne den

Accepteret svar
Fra : spam-free

Modtaget 110 point
Dato : 28-10-10 08:54

Citat
hvad skriver kaspersky og andre

hvis de kan finde en trojan, kan de også fjerne den
du må gøre noget forkert
eller prøv dette, det bedste der findes/ gratis
http://www.safer-networking.org/dk/index.html

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-10-10 08:59
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-10-10 10:10

Har du virus på din computer, vil det altid være smartest at geninstallere den. Du kan aldrig være sikker på du får fjernet alt der har med virusen og gøre, men det kan du ved en geninstallation, hvor du formatere harddisken.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-10-10 10:17

NB:
du har vel en firewall
ellers er det lige godt, med alverdens beskyttelse
har du én kan du se her, hvor godt du er beskyttet
https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-10-10 10:24

Nogle angreb sætter antivirus ud af kraft.

Desuden, hviis Du prøver at installere flere programmer uden at afinstallere vil de stoppe med at virke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-10 11:15

Der er da ikke en eneste på hele jorden der kan hjælpe dig ud fra de oplysninger

Det hjælper jo ikke at prøve at fjerne noget der måske slet ikke er der....

Min lampe lyser heller ikke hvis den ikke er sat til - er det så pæren der er sprunget ???????

Kom med nogle oplysninger om HVAD der sker - der må jo komme nogle fejlmeldinger....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-10 21:48

Gå ind her

http://www.malwarecheck.dk/

og opret dig i deres forum - det er gratis - og du vil få hjælp

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 29-10-10 13:38

takker alle det ser ud som at jeg har ram på den

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 30-10-10 08:29

Tak for svaret spam-free.