/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Overførsel fra live messenger til mappe.
Fra : stjerneboern
Vist : 546 gange
50 point
Dato : 16-10-10 17:25

Hej. Enten har jeg glemt hvordan jeg plejer at gøre ellers virker det ikke.
Men kan nogen hjælpe med et svar:
Jeg har modtaget nogen billeder på live messenger og vil gerne overføre/flytte dem til min mappe.
Jeg plejer at åbne begge 2 minimere dem lidt, og så flytte.
Dette går ikke. Har også prøvet at kopier dem . det går heller ikke.

Der må være andre måder ikke

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 35 point
Dato : 16-10-10 17:28

Når du modtager billeder i msn, lægger de sig automatisk i mappen - modtagne filer - prøv at gå via dokuments and settings

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 17:30

Hov forresten hvis det er windows 7, så er det -- venstreklik nede på start - og så dokumenter, og så modtagne filer

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 16-10-10 18:28

Der ligger de desværre ikke. Har tidligere modtaget nogen stykke og de ligger der. Men de er ikke i den mappe. For den er jo nem.
Det var ellers et fint foreslag. Har du andre ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 18:41

Har du modtaget dem ved at downloade dem fra msn, eller blev de bare vist

Hvis de er vist, har du dem ikke

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 17-10-10 09:09

jeg har dem liggende på en dele mappe på live :)

Kommentar
Fra : edison

Dato : 17-10-10 09:19

de kan ha forputtet sig et andet sted. hvis du har navnet på filerne. så bare søg efter dem i denne computer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-10-10 11:38

I en delemappe, så tror jeg heller ikke du har downloadet dem... men jeg er i tvivl

Da du modtog dem var der så en søje der viste da du fik dem (sådan en download ting), eller var
de der bare??

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 18-10-10 00:05

de bliver overført et af gangen og lægger sig fint i en samlet mappe med navn på som vi så begge kan åbne og tilføje flere på hvis det ønskes.
Det er ikke sådan at de forsvinder igen, de skal slettes :)
Men det ville være dejligt hvis jeg kunne få dem over i min fotomappe for så at kunne fremkalde dem
Men går ikke at finde nogen steder det er noget være møj
Men tror jeg prøver at gennemgå mapperne med briller på og læser det med småt, for måske at opdage at de er dukket op

indtil videre tak for svarene

Godkendelse af svar
Fra : stjerneboern

Dato : 20-10-10 23:08

Tak for svaret Nordsted1.
Men ihvertfald tak for at du forsøgte. Du vidste desværre ikke mere en jeg gjorde og billederne ligger stadig på sms, men ikke at finde nogen andre steder :) Men måske de lige pludselig dukker frem.
MVH.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-10-10 23:17

Kan du ikke få afsenderen til at sende, så du kan downloade - og ikke mindst - holde øje med hvor billederne lægger sig??

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 24-10-10 00:01

joooooooo, god ide vil da spørge