/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Er denne god nok
Fra : Nordsted1
Vist : 796 gange
300 point
Dato : 01-10-10 10:18

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 01-10-10 10:29

Jeg kunne ikke selv finde på at købe en Dell.
De har haft en del kritik for deres manglende service og at deres hardware sammensætning ikke har været gennem testet, så der kan ske konflikt. Resultat kan være at skærmkort ikke fungerer, eller medfølgende trådløst tastatur ikke fungerer.
Selv har jeg købt en Medion i Aldi. De havde samme service kritik for nogle år siden, men har gjort meget ved det.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 01-10-10 10:30

Mit svar er altså, jeg turde ikke købe Dell.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-10-10 10:31

PrivatDK... har du et andet forslag, helst i samme prisklasse

Det skal ikke være Medion... vi har godt nok været godt tilfreds med flere af vores køb, men den sidste var så uheldig - den blev simpelthen væk da den skulle rep. så det har jeg ikke lyst til at afprøve igen

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 01-10-10 10:32

Citat
Intel Core i3

udenfor mine evner
1 skid på 2.750 mhz
eller tæt på...........'
og hvem har travlt

og lidt mindre .............fræser

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 01-10-10 10:54

og ellers tune den med CHIP____

hvor er scoooooooooooter_r en henne...................

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 01-10-10 10:58

Hvis jeg ikke må foreslå Medion, har jeg ikke andre foreslag til stationær.

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 300 point
Dato : 01-10-10 12:44

Med det forbrug du nævner vil jeg se lidt mere på Bilkas tilbud i denne uge. Side 103

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-10-10 12:51

grow

Det vil jeg lige få kikket noget mere på

Er der andre kandutter, der har noget at fortælle

http://viewer.zmags.com/publication/8cab8eef#/8cab8eef/102

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-10 13:35

Beklageligt at du har "dårlige" erfaringer med Medion

http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_40/OFF01.SHTML

PS.

Har KUN gode erfaringer

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 01-10-10 15:50

Samme her.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-10-10 18:38
Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 01-10-10 18:49

Hvis det ikke er til gaming - så er computeren alt rigelig stor.

Jeg ville vælge en mindre til 2500-3000 kr - men så satse på lavt strømforbrug + lille maskine - f.eks.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=zotac&sp=all&pid=4281903
http://www.silentpcreview.com/zotac-zbox

Derudover vile jeg vælge at købe en Intel 40 GB SSD med i stedet.

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-10-10 18:49

Tak for svaret grow.Det blev Bilka, sikke en trafik,og hold da op hvor er Bilka stor, der har jeg aldrig været før - vi bor et godt stykke derfra

Så skal vi altså ikke have flere ting inden for det nærmeste stykke tid

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-10-10 18:54

Hov Thomas der fik vi krydset hinanden, men som du kan se, så har vi været ude og handle

Men ellers tak for hjælpen allesammen

Nej jeg vil ikke købe pc i Aldi mere, vi prøvede jo deres meget dårlige service sidste år, ikke nok med at man først samler til bunke inden man videresender til Tyskland, men at pc'en så også bliver væk - vi fik pengene tilbage i Aldi - men vi måtte vente yderligere for at få vores taske retur

Og hele balladen startede med at et komma faldt af, og de kunne ikke bare sende et nyt