/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
manglene lyd
Fra : bifpeter
Vist : 456 gange
500 point
Dato : 03-09-10 21:49

hey har et problem med min bærbar det en acer der er igen lyd på og det ser ud som om der er er nogen lyd enhed på pc.en hva gøre jeg plz håber der er nogen der kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 510 point
Dato : 03-09-10 22:03

Gå til Enhedshåndtering og fjern lyddriveren, genstart computeren og kryds fingre for at Windows finder en lyddriver som virker, det sker ret tit.
Ellers skal du komme med oplysniger om hvilekn lydkort der er i før vi kan hjælpe.
Har du søgt efter en brugbar driver hos Acer?
http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html
der finder du den originale driver som virker

Kommentar
Fra : bifpeter

Dato : 04-09-10 16:25

har prøvet at fjerne lyddriveren, hjalp ik desværre hvor ser jeg hvilekn lydkort der er har ik så meget forstan på det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-09-10 23:21

Du kan finde drivere til lige nøjagtig din computer ved klikke på linket til Acer og bladre dig frem til din model.
Du kan få oplysning om alt på din computer med SIW, det er et gratis program som giver oplysning om (næsten) alt på din computer, se under Hardware for at finde dit lydkort: http://www.gtopala.com/

Kommentar
Fra : bifpeter

Dato : 05-09-10 17:58

den kan ik indsaller det program den siger noget om en server

Kommentar
Fra : bifpeter

Dato : 06-09-10 17:24

ovn tak for hjælpen fant diveren på acers hjemme side via dit link

Godkendelse af svar
Fra : bifpeter

Dato : 06-09-10 17:24

Tak for svaret o.v.n..