/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvilken bærbare skal jeg vælge
Fra : fehsenfeld
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 12-08-10 17:03

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-08-10 17:09

Denne her
http://www.fleggaardshop.dk/pi/Toshiba_Satellite_L500D_16L_14973_628.aspx
større HD,
ellers ser de jo meget ens ud,
ved ikke lige hvad forskellen er udover at en hedder 16L og den anden 16M

Kommentar
Fra : zith

Dato : 12-08-10 20:57

Hvis jeg var dig ville jeg holde mig langt væk fra mm-vision, de har nogle ganske udmærket pc'er men jeg bestilte engang en rigtig god pc til mit arbejde derfra som virkelig havde det hele og kostede ca 16.000 men da jeg så fik den virkede den ikke og jeg kontaktede dem hvorefter de ikke tog tlf eller svarede på mailen og efter 1 uge hvor jeg havde prøvet op til 5 gange om dagen at kontakte dem blev vi nødt til at have vores advokat til at få vores penge tilbage derfra.

Men ja det var jo så bare min engangs erfaring kan være andre har været mere heldige.