/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
drev
Fra : kivi
Vist : 776 gange
100 point
Dato : 09-08-10 08:37

hjælp hjælp er der nogen som kan fortælle mig hvorfor at jeg ikke bruge mine drev jeg kan se dem i enhedsorienteringen men der siger den at de er opdateret ,men de er der ikke når jeg går ind via denne computer, andre steder siger den at den ikke kan installere enhedsdriver og til sidst får jeg en fejl code 39

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 09-08-10 09:46

http://support.microsoft.com/kb/310123

Citat
Kode 39
Windows kan ikke indlæse enhedsdriveren til hardwaren. Driveren er muligvis beskadiget eller mangler. (Kode 39)
Årsag

Der er flere årsager til Kode 39-fejl:
En påkrævet enhedsdriver mangler.
En påkrævet binær fil er beskadiget.
Der er problemer med I/O-processen for filen.
En driver, som henviser til et indgangspunkt i en anden binær fil, kunne ikke indlæses.
Anbefalet løsning

Geninstaller driverne til enheden.

Fjern driveren, og installer den igen.

Fjern driveren fra Enhedshåndtering, og søg derefter efter ny hardware for at installere driveren igen.

Du bliver muligvis bedt om at angive stien til driveren. Driveren er muligvis indbygget i Windows eller fortsat installeret i Windows fra sidste gang, du installerede enheden. Nogle gange åbnes guiden Ny hardware dog, og du bliver bedt om at angive driveren. Hvis du bliver bedt om at angive driveren, og du ikke har den, kan du prøve at hente den nyeste driver fra hardwareleverandørens websted.
Klik på fanen Driver i dialogboksen Egenskaber for enheden, og klik derefter på Fjern. Følg anvisningerne.
Genstart computeren.
Åbn Enhedshåndtering, klik på Handling, og klik derefter på Søg efter hardwareændringer. Følg anvisningerne.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 11-08-10 08:46

utroligt så mange kloge mennesker her på kandu og så er kun en som har forsøgt at hjælpe mig med mitr problem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-08-10 19:31

Der er da ingen grund til at gentage hvad Refi siger, hvis det er løsningen.

I øvrigt er det amatører her på Kandu. Eksperterne holder til ovre hos bl.a. "eksperten dk"

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 12-08-10 13:47

Tak for svaret refi.du gjorde da et forsøg på at hjælpe mig men desværre

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-10 14:42

Det havde måske været en god idé at deltage i spørgsmålet, så amatørerne kunne få en fornemmelse af fejlen.
Det er jo svært at gætte sig frem.