/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
copiere
Fra : kivi
Vist : 638 gange
50 point
Dato : 05-08-10 13:39

er der en som kan sige hvorfor at nero 9 ikke vil copiere en copi hvergang jeg prøver siger den at jeg skal indsætte original cd jeg mener at jeg har kunnet før med en anden nero

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 05-08-10 13:49

Citat
nero 9 ikke vil copiere en copi

kopi-beskyttet
eller bare en dårlig cd

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 05-08-10 13:50

Citat
siger den at jeg skal indsætte original cd jeg mener

fejl i din nero, geninstaller

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-08-10 23:20

Det er nok dit første svar der passer spam-free. Man kan ikke bare kopiere en kopibeskyttet CD.

At du kunne tidligere var fordi CD'erne ikke var kopibeskyttede den gang.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 06-08-10 11:36

Prøv at hente CD Burner XP Pro- det plejer at være noget skarpere til den slags og er gratis. Jeg har aldrig været ude for lignende fejl i programmet før for nylig
http://cdburnerxp.se/download.php

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 06-08-10 13:42

takker men der var ikke et svar der passede

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-10 14:19

Citat
takker men der var ikke et svar der passede

Hvad passer så

Bare gør som den skriver - INDSÆT ORIGINALCDEN....

Annuller spørgsmålet
Fra : kivi

Dato : 06-08-10 16:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål