/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Avast antivirus
Fra : Larsigne
Vist : 1521 gange
100 point
Dato : 17-07-10 17:20

Jeg håber der er en herinde som kan hjælpe mig. Tidligere har jeg downloaded Avast for 1 år af gangen, men kan nu kun finde et program af 2 måneders varighed. Sidder og bakser med det lige nu så måske en der kan hjælpe!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-07-10 17:23

Du skal ind på deres side og få en gratis registrerings nøgle
http://www.avast.com/registration-free-antivirus.php

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 17-07-10 17:26

og her kan du hente Avast free
http://www.avast.com/free-antivirus-download

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 17-07-10 17:37

Tak for dit hurtige svar Klaudi, men som jeg kan se er perioden stadig kun 2 måneder!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-07-10 17:40
Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 17-07-10 18:10

Lige meget hvilket et af de to link du har henvist til Klaudi, så står der man kan prøve programmet gratis i 2 måneder, men licensen er gyldig 1 år, men jeg mener to gange at have downloaded programmet for 1 år af gangen - mon jeg husker forkert?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-07-10 18:18

Du skal registrere programmet her
http://www.avast.com/registration-free-antivirus.php

så sender de en mail med koden som du skal indtaste i programmet

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 17-07-10 18:35

Registreringen er gennemført og koden modtaget, men når jeg derefter klikker på download på det andet link, så står der download og med mindre står der dansk antivirus prøv i 2 mdr. derefter 1,5 pr. dag - neden under står der www.bullguard.com:~

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-07-10 18:41

Jeg ved ikke lige hvad du har klikket på, men det er jo Avast du skulle hente og ikke Bullguard!?

Her er et andet link til Avast, klik på den grønne pil ude til højre og følg anvisningen
http://www.filehippo.com/download_avast_antivirus/

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-07-10 19:05

lige for at gøre det med licenserne helt klart:

den gratis avast skal naturligvis også have en licens, den koster ikke noget.

i den gamle udgave skulle du registrere dig på deres hjemmeside og så indsætte licenskoden du modtog via mail. når der så er gået et år (14 mdr. første gang) så skal du forny koden, ikke noget med et nyt program.

i den nye version af avast registrerer du dig direkte i selve programmet, ikke noget med koder via mail
hvis du ikke registrerer dig så kører det i prøve version som gælder i 2 mdr.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 17-07-10 19:09

Har lige prøvet at registerer mig, det virkede fint nok,

http://www.gratisimage.dk/image-F777_4C41E40E.jpg

Citat
så står der download

Der skal du klikke.
Citat
og med mindre står der dansk antivirus prøv i 2 mdr. derefter 1,5 pr. dag - neden under står der www.bullguard.com:~

Det er sikkert bare en reklame, som du ikke skal klikke på.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-07-10 19:12

Her kan du se hvordan du registrerer Avast med koden du har fået på mail...
http://support.avast.com/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=459

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-07-10 11:06

- jeg har sendt en licens til dig Larsigne, prøv om den virker...

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 19-07-10 11:35

Har du overvejet dette, skulle være rimelig godt.
Og gratis endda.
http://www.microsoft.com/security_essentials/

Godkendelse af svar
Fra : Larsigne

Dato : 05-09-10 16:15

Tak for svaret Klaudi.
Du må undskylde der er gået så lang tid med at få lukket, men der har været så mange ting.
Hilsen Larsigne