/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fejl på netværkskort
Fra : Doz
Vist : 1887 gange
100 point
Dato : 30-05-10 23:35

Hejsa

Jeg ASUS bærbar model w5fm.

Der er nu kommet en fejl på et netværkskort, det hedder :

Microsoft ISATAP netværkskort #30.

Har prøvet at opdatere driversoftware men den skriver " den bedste driversoftware til enheden er allerede installeret"

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at løse dette problem?

Doz

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 31-05-10 00:17

prøv at afinstallere den og så installere den igen,husk at genstarte pcèn.
held og lykke

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 31-05-10 08:38

Hej Jabalya

Hvad er det jeg skal prøve at afinstallere, er det computeren eller?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-05-10 14:59

Der menes at du skal afinstallere driveren til dit netværkskort, genstarte computeren.

Men Microsoft ISATAP netværkskort #30, er det ikke et virtuelt netværkskort som windows 7 opretter?

Hvad er status på dit LAN-netværkskort og WLAN-netværkskort?

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 31-05-10 19:39

Jeg har desværre ikke så meget forstand på det, så jeg er ikke klar over om det er noget Windows 7 opretter.

Hvor kan jeg se status på de andre netværkskort?

Jeg har fejl på min USB controller og kan ikke få dem til at virke, det var derved jeg opdagede at der var fejl på netværkskortet.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 31-05-10 20:27

Hvor bor du i landet?

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 31-05-10 21:33

Jeg bor normalt i Spanien, men har lige et par dage her i Dk

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 01-06-10 13:36

Når du er på skrivebordet skal du vælge:
denne computer
høje klikke på den
vælge egenskaber(her kan du finde info om din pc)
vælger fra venstre: Enhedshåndtering:
her skal du kikke på netværkskort (ÅBNER DEN)
her kan du finde hvad hedde dit netværkskort:
høje klik på den og fjerne den, og hvis der er flere så fjern alle.
Derefter genstarter du din pc ,
Så få du en meddelelse at det blev fundet et ny hardware. klik på den og installerer den automatisk. hvis du ikke kan finde ud af det så skriv mail til mig på khabir6@maktoob.com
Held og lykke