/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
HJÆÆÆLP
Fra : marh12
Vist : 813 gange
100 point
Dato : 17-05-10 16:07

Hej jeg har et problem med min computer, når jeg logger på popper der et lille vindue op nede i hjørnet hvorpå der står at min brugerprofil ikke blev indlæst korrekt. Og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det hvis, jeg henter noget musik/film eller lign. Og lukker min computer ned, og starter den op igen, er tingene væk. Jeg bruger Vista. Men jeg har virkelig brug for hjælp det er møg iriterende at jeg ikke kan hente noget uden at det bliver slettet. og det vindue kommer hver gang når jeg starter den op, men der står også at det er en midlertidlig profil jeg bruger, fordi at min primære ikke kan indlæses korrekt. JEG HAR IKKE MEGEN ERFARING MED EN COMPUTER.

- så håber virkelig på et simpelt svar, som kan løse mit problem, håber nogen kan hjælpe.

- Mvh. Marh12 :)

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-05-10 19:18

det mest simple du kan gøre er dette:

opret en ny brugerprofil (i kontrolpanelet)
Husk at det skal være med administrator rettigheder

log på den profil

Hent eventuelle dokumenter/musik over i den nye profil

Slet den gamle profil

der er flere andre metoder der også kan hjælpe men det bliver en del mere kompliceret

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 17-05-10 20:32

EXTERMINATER!!!

- you are the fucking MAN! :D
tak du har lige fixet mit problem, og min computer kører meget bedre nu, og den er hurtigere nu! :D you are the MAN!:D

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 50 point
Dato : 17-05-10 22:48

ja ja ja, rolig nu

Men husk lige at acceptere svaret, det ser ikke godt ud med for mange annullerede spørgsmål

MVH
EXTERMINATOR

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-05-10 00:31

Aften marh12 .
Citat
Men husk lige at acceptere svaret, det ser ikke godt ud med for mange annullerede spørgsmål

Det har EXTERMINATOR skisme ret i . Og du må da også være ski glad for hjælpen .

Godkendelse af svar
Fra : marh12

Dato : 19-05-10 22:46

hehe :D men jeg siger tak og accepterer nu. :)

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-05-10 10:03

jeg er sq da ked af at du syntes at min hjælp var SÅ dårlig