/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fingerprint Reader
Fra : Malli90
Vist : 942 gange
88 point
Dato : 14-05-10 18:30

Hej.

Efter jeg fik min computer tilbage fra reperation, kan jeg ikke logge ind med mit fingeraftryk længere.
Når jeg prøver, popper der et vindue op hvor der står: "Fingerprint reader is not connected - connect the reader" - okay........... og hvordan gør man så lige det?

Min computer er HP Pavilion dv9000 hvis man ser på det der er ingraveret over skærmen, og HP Pavilion dv9700 hvis man kigger på klistermærket under computeren! (:
Håber nogen kan hjælpe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-10 18:58

Håbet er da "lysegrønt"

men da det er en fejl ved reparationen, afleverer du den da igen.... Vi kan ikke connecte den

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 88 point
Dato : 15-05-10 06:18

kontrolpanel enhedhåndtering Biometriske enheder

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-05-10 06:21

det er fyldstændig rigtigt det står der også på denne her hp dv9000 og 9700 i bunden

Godkendelse af svar
Fra : Malli90

Dato : 15-05-10 13:29

Tak for svaret rotw.

Jeg kan finde helt ind til "Enhedshåndtering" Men ved "Biometriske enheder" går det galt! Tror du, at det kan hedde noget andet på min computer?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-05-10 06:25

står der at denne enhed virker korekt?

Kommentar
Fra : JanJohannsen

Dato : 27-04-11 01:53

Hej
Min fingerreader virker ikke.

Jeg har lige sat en ny harddisk i min HP 6510b, og deraf installationer igen.
Jeg lavede et tjek ved HP-onlinesup/-disc. og den fandt en fejl på reader. Jeg rettede som anført og fik ingen fejl efterfølgende, men den virker ikke.
Går jeg i enhedshåndtering, så har jeg to ukendte enheder ???

Nogle gode bud??

MVH
jan