/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Slideshow / Nero
Fra : bronze35
Vist : 489 gange
20 point
Dato : 27-04-10 23:27

Hej.

Jeg har fået installeret Windows 7 og kan ikke længere bruge mit Nero program. Findes der et gratis Nero program til Windows 7 der både kan brænde og lave slideshow og video. Findes der evt. andre programmer der er gratis og på dansk ?

Hilsen Anne

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 28-04-10 07:46

photostory 3 fra microsoft hvorfor virker nero ikke kører selv w7 og nero 9 uden problemer

Kommentar
Fra : bronze35

Dato : 28-04-10 08:37

Mange tak for svaret.

Det er en ældre version af Nero jeg har brugt. Kan du sige mig hvilken version af Nero 9 jeg skal købe. Den skal kunne brænde og lave slideshow med musik. Jeg synes at der er så mange forskellige at vælge imellem.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 28-04-10 09:05

prøv at gå ind på neros hjemmeside jeg mener at der ligger forskellige trial versioner som du kan prøve

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-10 09:30

Prøv at højreklikke på Nero installations ikon og vælg egenskaber.
Klik så på kompatibilitet.
så kan det være at din gamle Nero duer igen.

Kommentar
Fra : bronze35

Dato : 02-05-10 20:10

Mange tak for svarene.
Hvis jeg højreklikker på Nero´s installationsikon og vælger egenskaber og kompatibilitet, er det så den version jeg brugte før eller den version jeg bruger nu at jeg skal klikke på ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-10 20:45

Hvis du vælger XP servicepack 2 vil den sikkert kunne køre.

Kommentar
Fra : bronze35

Dato : 02-05-10 21:00

Hej Eyvind.

Mange tak for svaret. Jeg har nu prøvet med xp servicepack 2 og også andre og det vil ikke lykkes. Hvilken Nero skal jeg så købe ? Den skal bruges til at lave slideshow, den skal være brugervenlig og på dansk. Jeg kan se at der findes Nero i mange prisklasser, så aner ikke hvilken jeg skal vælge.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-10 21:13

Der må jeg være svar skyldig - jeg har aldrig købt en Nero, for der følger en Nero med når jeg har købt en ny brænder. Men det har altid være det skrabede udgave hvor slideshow og kompilering af CD har manglet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-10 21:42

Men jeg har da en Nero kørende på min win 7 og det er en af de medfølgende når jeg har købt en printer.
Det er en Nero 7 Essential og der er faktisk noget slide show på den, som hedder:
Nero photoshow Express 4.

http://peecee.dk/upload/view/242301